הזמרת האלבנית, יונידה מליצ'י, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Ktheju Tokës". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמרת מאלבניה, יונידה מליצ'י (Jonida Maliqi), לובשת שמלה שחורה עם קישוטי זהב. שמלה קלאסית עם מוטביים מסורתיים. בשני הביצועים הראשונים עמדה הזמרת לבדה על הבמה ואילו בחזרה האחרונה עמדו יחד עימה זמרי הרקע. לקראת סוף השיר נדלקים כמה נורות המחוברות לשמלתה של יונידה. ההעמדה מאוד פשוטה ושמה דגש על הזמרת עצמה. השיר עוסק בהגירה של אלבנים מחוץ למדינה, ובהקשר לכך ניתן לראות הולוגרמה של נשר (הסמל של אלבניה) לקראת סוף השיר אבל בחזרה הראשונה הולוגרמת הנשר לא עבדה כמו שצריך ואילו בחזרה השנייה והשלישית היא כלל לא הופיע, יתכן שירדו מהרעיון.

מליצ'י שרה מדהים. יהיה ממש מצער אם אלבניה לא תעלה לגמר…




יונידה מליצ'י (Jonida Maliqi), בת 37, היא זמרת ומנחת טלוויזיה. החלה את קריירת השירה בגיל 13 כאשר התמודדה ב- FIK לראשונה יחד עם זמר נוסף. בשנת 1999 שוב התמודדה ב- FIK כסולנית, אז זכתה במקום השני. מאליצ'י ידועה בזכות גילומה את יוליה בגרסה האלבנית למחזה רומיאו ויוליה לצד הזמר אלבן סקונדריי. היא הנחתה את העונה הרביעית של רוקדים עם כוכבים אלבניה ושפטה בעונה החמישית של דה וויס אלבניה ב-2016.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של אלבניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום החמישי בשנת 2012 עם השיר "Suus" בביצוע של רונה נישליו (Rona Nishliu).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!