הזמר האזרי, צ'ינגיז מוסטפאייב, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Truth". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמר מאזרבייג'אן, צ'ינגיז (Chingiz), עומד לבד על הבמה, לובש חולצה א סימטרית בצבע אפור. מאחוריו משולש מאיר בצבעי כחול. מסכי ה- LED מקרינים לב פועם בצבע זהב. שני רובוטים אשר עומדים לצד המשולש סורקים אותו. בפזמון הוא הולך למרכז הבמה. לשיר הרבה אפקטים כמו רובוטים שמקרינים דפיקות לב על החזה שלו, הולגרמה של צ'ינגיז אשר יוצאת מגופו, וכו'…

הופעה מצויינת שמושכת מאוד תשומת לב. יהיה קשה מאוד לשכוח את הביצוע הזה. אין ספק שחשבו על כל פרט ופרט בשיר הזה. הביצוע הקולי נשמע מעולה. יש בביצוע הזה את כל מה שצריך להיות!




 

צ'ינגיז מוסטפאייב (Chingiz Mustafayev), בן 28, נולד במוסקבה אך גדל באזרבייג'אן. החל את הקריירה המוסיקלית בשנת 2007 כאשר התמודד בגרסה האזרית של התכנית "Pop Idol", שם זכה במקום הראשון. השתתף גם בתחרות ה- "New Wave" הנערכת מידי שנה בלטביה וניסה את מזלו ב- "The Voice of Ukraine".

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 12 של אזרבייג'אן בתחרות, אשר השתתפה לראשונה בשנת 2008. עד כה אזרבייג'אן זכתה פעם אחת בתחרות: בשנת 2011 עם השיר "Running Scared" בביצוע של אל וניקי.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!