הזמרת הרומניה, אסתר פאוני, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "On a Sunday". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמרת הרומניה, אתסר פאוני (Ester Peony) יושבת בתחילת השיר על הכיסא המפורסם. על הבמה הקדמית נמצאים שני רקדנים, בהמשך השיר הם עוברים לבמה המרכזית ורוקדים מאחורי הזמרת. על גשר אחד בצידי הבמה עומדות זמרות ליווי ובגשר השני עומד נגן גיטרה. מסכי ה- LED נותנים לשיר תחושה מאוד אמנותית וערפדית, בדומה לקליפ הוידאו של השיר. לקראת סוף השיר הבמה מתמלאת באש וזיקוקי פירוטכניקה יורדים מלמעלה כלפי מטה.

הביצוע הקולי של אסתר פאוני מעולה, אבל ההופעה לא השתנתה הרבה ואין שום דבר בהופעה שעשוי למשוך עיניין. יעלה לגמר? אולי…




אסתר פאוני (שם מלא: Ester Alexandra Creţu) היא זמרת וכותבת שירים ממוצא רומני. אהבתה למוסיקה החלה עוד בילדותה כאשר גרה עם משפחתה במונטריאול, קנדה. לפני כ- 5 שנים החלה פאוני לפרסם גרסאות כיסוי לשירים ידועים ובשל סגנונה המיוחד הוחתמה בחברת תקליטים רומנית. שנה לאחר מכן הוציאה הזמרת שיר ראשון לרדיו בשם "Sub Aripa Ta". בשנה שעברה הוציאה אסתר את אלבום ה- EP הראשון שלה אותו היא כתבה יחד עם כותבים נוספים.

 




זו תיהיה ההשתתפות ה- 20 של רומניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השלישי ב- 2005 וב- 2010.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!