© Eurovision.tv

הזמר הבלגי, אליוט, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Wake Up". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

הזמר הבלגי בן ה- 18, אליוט ווסמילט (Eliot Vassamillet), נמצא על הבמה יחד עם שני מתופפים אשר מתופפים על שלושה תופים גדולים. הרבה קלוז-אפים וסיבובי מצלמה סביב הזמר והמתופפים אשר יוצרים תחושת אינטימיות. הזמר לובש חליפה בצבעי אדום וכחול והבמה מוארת בעיקר בצבעי אדום. בזמן הפזמון מצטרפים המתופפים לאליוט ומבצעים כוריאוגרפיה זהה. הקול של אליוט לא יציב וניתן לשמוע אי-דיוקים לאורך השיר.

באופן מוזר, כאשר שומעים את השיר' התופים הוא לא המוטיב המרכזי בשיר, ולמרות זאת בימאי השיר החליט להפוך את התופים למוטיב מרכזי. לא בטוח שזו החלטה נכונה לגבי השיר הזה. בסך הכל – מאכזב מאוד.




 

 

© Eurovision.tv

אליוט ווסמילט (Eliot Vassamillet) נבחר לייצג את בלגיה באירוויזיון בתל אביב על ידי ועדה פנימית. הזמר, בן ה- 18, התמודד בעבר בתחרות "The Voice". את השיר יכתוב פייר דמולין (Pierre Demoulin) שהיה אחראי גם על כתיבת השיר "City Lights" לאירוויזיון 2017 והגיע למקום ה- 4 בגמר.

 




זו תיהיה ההשתתפות ה- 61 של בלגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1986. בשנים האחרונות זוכה בלגיה להצלחה באירוויזיון: מקום רביעי בשנת 2015 ובשנת 2017, ובמקום 10 בשנת 2016. בשנים אלו נבחרו הזמרים בצורה זהה על ידי ועדה פנימית.

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!