© Eurovision.tv

הלהקה האיסלנדית, האטרי (Hatari), עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Hatrið Mun Sigra". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

על הבמה נמצאים שלושת חברי הלהקה ו- 3 רקדנים נוספים. הבמה מוארת בצבעי אדום והרבה מאוד הבזקים (פלאשים), בדומה למה שניתן היה לראות בגמר האיסלנדי. על הבמה נמצא כלוב גדול ועליו אחד מחברי הלהקה "מתופף" עם שוט בידו (BDSM, זוכרים?). את השיר מלווים הרבה זיקוקי פירוטכניקה מרשימים. הביצוע הקולי בחזרה האחרונה היה קצת בעייתי. השיר נראה מאוד מרשים וויזואלית – עוד הופעה שאירופה לא תשכח למשך הרבה זמן. יעלה לגמר? בטוח! מועמד לזכייה? יתכן…




© Eurovision.tv

Hatari הינו הרכב טכנו-פאנק אשר הוקם בשנת 2015. ההרכב מבצע בעיקר ביצועים סאטיריים המביעים ביקורת על הקפיטליזם העולמי. הלהקה הוציאה עד היום מספר סינגלים אשר לא הצליחו בשוק המוסיקה האיסלנדי. חברי הלהקה החליטו להתמודד בקדם האירוויזיון האיסלנדי, Söngvakeppnin, כדי לקדם את נושא הכחדת הקפיטליזם העולמי.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 32 של איסלנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום השני ב- 1999 וב- 2009. האם זה סימן שב- 2019 הם שוב יזכו להגיע אל המקום השני?

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!