מפקח האירוויזיון: "הליך המכירה הולך לאט מהצפוי". תאגיד השידור "כאן" אישר למכור כרטיסים לחצאי הגמר ב- 60% הנחה!

המפקח על תחרות האירוויזיון מטעם איגוד השידור האירופי, מר יון אולה סאנד (Jon Ola Sand) התייחס היום לעובדה כי אלפי כרטיסים לתחרות האירוויזיון עדיין זמינים לרכישה: "זה נכון שעדיין נשארו כרטיסים זמינים לחצאי הגמר. הליך המכירה הולך לאט יותר ממה שציפינו. בכל מקרה, חבילות רבות של כרטיסים נמכרו לחברות וקבוצות אך התשלום עדיין לא הועבר, לכן כרטיסים משוריינים אלה עדיין לא מופיעים על מסך ההזמנה כמכורים. בכל שנה, גוף השידור אשר עורך את התחרות אחראי על מכירת הכרטיסים לתחרות. תאגיד השידור הישראלי 'כאן' אחראים על תמחור הכרטיסים בהתאם למחירים הנהוגים עבור אירועים בינלאומיים והופעות בישראל".




ואכן, בימים האחרונים ניתן לרכוש כרטיסים לתחרות דרך מועדוני הטבות שונים. לדוגמא, כרטיס לחצי הגמר אשר ישודר בשידור חי באזור טבעת הזהב יעלה כעת 500 שקלים במקום 1250 ש"ח, הנחה של 60%! כרטיס עבור חזרה לחצי הגמר בטבעת הזהב אשר מחירו המקורי היה 400 ש"ח נמכר כרגע ב- 300 ש"ח.

כצפוי, תאגיד השידור מבצע מהלכים נואשים בעיקר כדי למלא את החללים הריקים בשידורים החיים כדי שהאולם יראה מלא על מסך הטלוויזיה. יחד עם זאת, האם זה הוגן למכור כרטיסים ב- 60% הנחה ב"מסווה" של מועדוני הטבות שונים?

כזכור, ביום שלישי שעבר דיווחנו כי קצב מכירת הכרטיסים לחצאי הגמר מדאיג ביותר:  רק 40% מהכרטיסים למופעים החיים של חצאי הגמר נמכרו. גם מכירת הכרטיסים לחזרות התחרות, בהם המחירים זולים משמעותית, האולם ברובו ריק לגמרי.




מקור: VG

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: אם אתם חוגגים אירוע סימן שאתם זקוקים לצלם מגנטים.