הזמרת האוסטרלית, קייט מילר-היידקה חשפה כי זמרי ליווי ישראליים ילוו אותה על הבמה באירוויזיון 2019. הזמרת תגיע לישראל ביום שישי הקרוב.

בראיון של הזמרת האוסטרלית, קייט מילר-היידקה (Kate Miller-Heidke), לאתר האירוויזיון האוסטרלי Aussievision נחשף כי את הזמרת האוסטרלית ילוו זמרי ליווי ישראלים במהלך הופעתה בחצי הגמר הראשון. הזמרת תגיע לתל אביב כבר ביום שישי כדי לערוך את החזרות הראשונות עם הזמרים הישראליים, לפני החזרות הרשמיות על בימת התחרות.




מילר-היידקה מספרת כי היא אוהבת מאוד את השיר הפולני של להקת Tulia, את השיר הנורווגי של להקת KEiiNO ואת השיר האיסלנדי של להקת Hatari: "אני אוהבת את סוג השירים שלא תשמעו בדרך כלל ברדיו".

קייט מילר-היידקה היא זמרת ושחקנית בת 37, בעלת תואר במוסיקה קלאסית אך היא מבצעת בעיקר שירי פופ אלטרנטיבי המשלב אלמנטים קלאסיים. הזמרת הספיקה להוציא כבר 5 אלבומים וזכתה בפרסים שונים באוסטרליה. הזמרת תבצע באירוויזיון את השיר "Zero Gravity" אשר כתבה יחד עם בעלה קייר נאטאל (Keir Nuttall). זהו שיר בסגנון פופ-אופרה שבהחלט עשוי להזכיר שירים אחרים שהשתתפו בעבר באירוויזיון.

 

השנה תהיה ההשתתפות ה- 5 של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 4 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 




הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments