כמידי שנה, יערכו במסגרת תחרות האירוויזיון עשרות מסיבות עיתונאים. על הנחיית המסיבות הופקדו סיוון אברהמי ונדב אמבון אשר ידרשו להכיר את המתמודדים היטב ולהפגין שליטה בשפה האנגלית.

בעוד כשלושה שבועות יחלו להגיע לישראל המשלחות השונות אשר יתראיינו בעשרות מסיבות עיתונאים אשר יערכו במרכז התקשורת אשר מוקם בימים אלה בגני התערוכה בתל אביב.

את מסיבות העיתונאים ינחו סיוון אברהמי ונדב אמבון אשר ידרשו להפגין שליטה מעולה בשפה האנגלית והכרת המתמודדים. סיוון אברהמי, בת 34, התפרסמה בעונה השלישית של "האח הגדול". מאז היא הגישה פינות בתכנית "צינור לילה" ועבדה גם בכמה תוכניות טלוויזיה ב"רשת 13". נדב אמבון, בן 34, מגיש ומנהל בחטיבת הדיגיטל של "כאן".




לאחר כל חזרה של המדינות המשתתפות על בימת התחרות, תעבור המשלחת המתמודדת למרכז התקשורת בו יערכו מסיבות העיתונאים. לאחר החזרה הראשונה תיערך מסיבת עיתונאים המכונה "Meet & Greet" שבה רוב השאלות נשאלות על ידי מנחי מסיבת העיתונאים. לכן, על המנחים לקרוא את כל התחקירים ולהכיר את המתמודדים היטב. במסיבת העיתונאים הזו מתראיינים רק הזמרים עצמם.

לאחר החזרה השניה ניערכת מסיבת עיתונאים נוספת, בה יתראיינו כל חברי המשלחת, ורוב השאלות נשאלות על ידי גופי התקשורת השונים אשר יגיעו לישראל.




 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: יש מאות צלמי מגנטים בצפון – אז אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר.