בעקבות הצלחתו של דאנקן לורנס (Duncan Laurence) ההולנדי בטבלאות ההימורים, רשתות השידור בהולנד כבר נלחמות זו בזו על אירוח תחרות האירוויזיון הבא.




בלאגן בדרך לאירוח האירוויזיון? כנראה שלא רק בישראל. בהולנד לא ברור מי גוף השידור אשר יארח את התחרות במקרה של זכייה – והסכינים נשלפות כבר עכשיו.

בהולנד קיימים מספר גופי שידור ציבוריים החברים ב- EBU (איגוד השידור האירופי). עד שנת 2009, NOS היה גוף השידור אשר שידר את התחרות אך החל משנת 2010 הם ויתרו על השידור בשל רייטינג נמוך ורצף כשלונות בתחרות.

גוף השידור אשר הרים את הכפפה והחל לשדר את התחרות היה TROS (בהמשך התאחד ל- AVROTROS). הם נשאו בעלויות של שליחת הנציג ההולנדי לאירוויזיון. כעת, יש להולנדים סיכוי לנצח בתחרות אך נראה שעלויות האירוח של תחרות האירוויזיון הן הרבה מעבר ליכולת של AVROTROS. בשנים האחרונות ספג תאגיד השידור ההולנדי קיצוצים רבים בתקציב ועלויות אירוח התחרות הן הרבה מעבר לתקציב התאגיד. לעומת זאת, ל- NOS יש חסכון מיוחד לאירועים לאומיים או אירועים מיוחדים כמו אלה.

על פי השבועות ההולנדי "Weekend", במידה ו- NOS יארגנו את התחרות הדבר יהיה מאוד לא הוגן כלפי AVROTROS. "אנחנו משקיעים מידי שנה באמנים ובביצועים שאנו שולחים לאירוויזיון וכעת כשסוף סוף אנחנו עומדים לנצח, NOS יקבלו את הפרס. אנחנו מאמינים שבמקרה של ניצחון, AVROTROS צריכים להיות לפחות שותפים לארוח", אמרו גורמים ב- AVROTROS.




מקור: DenD

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!