השיר הרוסי לא עמד בציפיות: רוסיה יורדת אל המקום השני בטבלאות ההימורים. הולנד כרגע המועמדת המובילה לזכייה עם השיר "Arcade" של דאנקן לורנס.

37 שירים נחשפו עד כה לאירוויזיון, וכעת, לאחר חשיפת השיר הרוסי, המועמד המוביל לזכייה הוא השיר ההולנדי "Arcade" של דאנקן לורנס (Duncan Laurence). מרגע חשיפת השיר הרוסי, נצבעה רוסיה באדום בטבלאות ההימורים. 4 שירים יחשפו עד מחר בערב: שוודיה, ארמניה, מלטה וישראל.




נראה שנרשמה אכזבה מסוימת מהשיר הרוסי. אוהדי אירוויזיון רבים היו בטוחים שבמידה וסרגיי לזרב, הזמר הרוסי, חוזר לאירוויזיון אז מטרתו היא לנצח ולכן יביא שיר עוצר נשימה. נראה שהשיר לא עמד בציפיות. אוהדים רבים הסתייגו מהשיר: "דרמטי מידי", "לא עדכני", "הבלדה ההולנדית יותר מתאימה לרדיו"…

הולנד לא הייתה בין המועמדים לזכייה מאז שנת 2014, אז זכתה במקום השני עם הלהקה The Common Linnets.

דאנקן, או בשמו האמיתי, דאנקן דה מור (Duncan de Moor), הוא זמר, כותב ומפיק מוסיקלי אשר השתתף ב- 2014 בתכנית The Voice of Holland.

לאחר חשיפת הזמר לתקשורת אמר לורנס לעיתונות ההולנדית: "בשנים האחרונות הרבה זמרים ידועים ייצגו את הולנד בתחרות. אני לא זמר "ידוע" אבל גם זה דבר חיובי. להולנד יש המון מוסיקאים צעירים ומוכשרים. ההשתתפות שלי מוכיחה ששום דבר לא בלתי אפשרי. אתה יכול פתאום לקבל את ההזדמנות לייצג את המדינה שלך על במה בינלאומית. אני מאוד גאה לייצג את המדינה שלי. אתן כל כל כולי!"




זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של הולנד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1957, 1959, 1969, ו- 1975.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? צלם מגנטים בכרמיאל!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments