נחשף השיר הרוסי לאירוויזיון 2019 – "Scream". את השיר יבצע סרגיי לזרב (Sergey Lazarev) אשר ייצג את רוסיה גם באירוויזיון 2016, שם זכה במקום השלישי.

השיר אשר עומד במקום הראשון בטבלאות ההימורים עוד לפני שכלל פורסם, השיר שלו כולם חיכו – נחשף סוף סוף! סרגיי לזרב יבצע את השיר "Scream" על בימת האירוויזיון.




לזרב יצג את רוסיה גם באירוויזיון 2016 עם השיר "You Are The Only One", והפך לפייבוריט לזכייה בשלב מוקדם בתחרות. לבסוף זכה במקום הראשון בקרב הצופים בבית, אך רק במקום השלישי בסיכום הכללי.

סרגיי לזרב, בן 36, יבצע בלדה עוצמתית באירוויזיון שנכתבה על ידי פיליפ קירקורוב (Philip Kirkorov) יחד עם דימיטריס קונטופולוס (Dimitris Kontopoulos). על הכוראוגרפיה יהיה אחראי גם השנה פוקאס אוונגלינוס (Fokas Evangelinos). קירקורוב, קונטופולוס ואוונגלינוס מכונים בפי חובבי האירווייון כ- "Dream Team" והם אחראים יחדיו על השיר הרוסי לאירוויזיון 2016 ("You Are The Only One"), השיר האוקראיני לשנת 2008 ("Shady Lady"), ועוד שירים רבים נוספים.




זו תהיה ההשתתפות ה- 22 של רוסיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנת 2008 עם השיר "Believe" בביצוע של דימה בילאן (Dima Bilan).

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments