נחשף השיר האוסטרי "Limits" אשר יבוצע על בימת האירוויזיון על ידי הזמרת פנדה. הזמרת והשיר נבחרו על ידי וועדה פנימית.

הטלוויזיה האוסטרית, ORF, פרסמה הבוקר את השיר "Limits" אשר ייצג את המדינה באירוויזיון 2019. השיר יבוצע על ידי הזמרת פנדה (Pænda). הזמרת היא זמרת, כותבת ומפיקה אשר הוציאה לפני כשנה את אלבום הבכורה שלה, "Evolution I". היא כותבת, מנגנת, שרה ומפיקה את כל שיריה. פנדה היא יחסית זמרת אלמונית באוסטריה. שיריה לא נחלו "הצלחה" מסויימת במצעדים באוסטריה, אך יחד עם זאת, הטלוויזיה האוסטרית מאמינים שהיא מסוגלת להביא לאוסטריה מיקום גבוה ביותר באירוויזיון.




המוסיקאי אברהרד פורחר (Eberhard Forcher), אשר סייע בבחירת הנציגים האוסטרים בשנים האחרונות, התחיל בחיפושיו אחר הנציג האוסטרי לאירוויזיון כבר במאי 2018. פורחר הצטרף לצוות הטלוויזיה האוסטרית, ORF, וצוות של 15-20 מומחים נוספים בתחום המוסיקה והאירוויזיון כדי לבחור את הנציג האוסטרי לאירוויזיון. השנה, חושף פורחר, כי צוות המומחים לא הסכים תחילה על הזמר אותו צריך לשלוח לתל אביב (לעומת שנים קודמת שהייתה הסכמה מלאה).

הזמרת פנדה (Pænda) הביעה עיניין בייצוג אוסטריה כבר בשלבים המוקדמים של הליך בחירת השיר השנה. היא כתבה שיר במיוחד לתחרות, אך הטלוויזיה האוסטרית לא הייתה משוכנעת שהשיר מתאים לאירוויזיון ולכן מועמדותה של פנדה ירד מהפרק. לאחר תקופה מסוימת פורחר האזין לאלבום השני של הזמרת, Evolution II, שצפוי לצאת בחודש אפריל. בין השירים התחבא השיר "LImits" שהתבלט כמועמד לתחרות. לאחר שהציג את השיר בפני המומחים החליטו כי זה השיר שצריך לייצג את אוסטריה בתל אביב.




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 48 של אוסטריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום הראשון בשנים: 1966 ו- 2014. זכייתה האחרונה עם השיר "Rise Like a Phoenix" בוצעה, כידוע, על ידי Conchita Wurst.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments