הערב בשעה 22:00 ייחשף השיר אותו תבצע הזמרת קתרין דוסקה על בימת האירוויזיון. שם השיר – "Better Love".

קתרין דוסקה (Katerine Duska), נולדה וגדלה במונטריאול (קנדה) ועברה להתגורר ביוון בשנות נעוריה, שם החלה ללמוד מוסיקה קלאסית באקדמיה למוסיקה. היא למדה וביצעה אריות של ורדי, מוצארט ושוברט לצד רפרטואר מודרני. דוסקה פרצה ביוון בשנת 2013 עם השיר "One In A Million". ב- 2015 הוציאה את אלבומה היחיד "Embodiment" שכתבה והלחינה בעצמה. רבים משווים את קולה לזמרת אמי ווינהאוס.

דוסקה היא יחסית אלמונית בשוק המוסיקה היווני והעולמי בכלל והבחירה בה על ידי הטלוויזיה היוונית (ERT) בבחירה פנימית דיי מפתיעה. בהצהרת הטלוויזיה היוונית נכתב: "הועדה בחרה בגב' דושקה בשל הסאונד המיוחד המודגש על ידי הלחנים והמילים אותם היא כותבת. הזמרת מייצגת זרם מוסיקלי מודרני שאיננו מועתק ממוסיקת המיינסטרים. להיפך, היא מטמיעה את חותמה האישי, את ההשפעות של החברות השונות שבהן היא גדלה".




קתרין דוסקה (Katerine Duska) תבצע על בימת האירוויזיון את השיר "Better Love". השיר נכתב על ידי דוסקה ו- Leon of Athens.

Leon of Athens הוא זמר וכותב יווני אשר מתגורר בלונדון, מבצע בעיקר פופ-אינדי. שיריו עוסקים לרוב במשבר המהגרים, עלייתו של הפאשיזם בקרב קבוצות שונות באירופה וגם נוגע בנושא הברקזיט הבריטי.

השיר היווני מעורר עניין רב, אמנם פחות מהשיר הקפריסאי, אך עדיין על פי טבלאות ההימורים הרשמיות עומד השיר היווני לפני חשיפתו במקום ה- 10.




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 40 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments