הזמרת אנה אודובסקו נבחרה הערב לייצג את מולדובה באירוויזיון. היא תבצע בחצי הגמר השני של האירוויזיון את השיר "Stay".

בסיומה של תחרות ה- ה- O melodie pentru Europa, הקדם אירוויזיון המולדובני, נבחרה הזמרת אנה אודובסקו (Anna Odobescu) לייצג את מולדובה באירוויזיון עם הבדלה "Stay". הזמרת קיבלה את המקום הראשון מצוות השופטים ואת המקום השני מהקהל המולדובני. אל המקום השני הגיע הזמר מקסים זבידיה (Maxim Zavidia).

הזמרת סיימה לימודים באקדמיה למוסיקה תאטרון ואמנות בקישינב. אודובסקו מספרת שהיא מוצאת שלווה ושקט פנימי במוסיקה. בין כותבי השיר נמצא הכותב גאורגיוס קאלפאקידיס (Georgios Kalpakidis) אשר כתב כבר 36 שירים אשר התמודדו בקדמי אירוויזיון בעיקר במדינות מזרח אירופה מאז 2004. זה השיר הראשון של קאלפאקידיס אשר יתמודד גם באירוויזיון עצמו.

תוצאות התחרות:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Anna Odobescu Stay 22 1
Aurel Chirtoacă La cinema 5 8
Tinna Gi Virus 12 6
Diana Brescan Lies 15 3
Siaj Olimp 5 9
Limonique GravitTy 15 5
Maxim Zavidia I will not surrender 17 2
Marcela Scripcaru Meteor 5 7
Che MD Sub Pămînt 5 10
Vera Țurcanu Cold 15 4




10 מתמודדים השתתפו הערב בגמר ה- OMPE לאחר שהטלוויזיה המולדובנית (TRM) החליטה לבטל את חצאי הגמר בשל איכות נמוכה של השירים אשר נשלחו להתמודד בתחרות.

בין המתמודדים אשר התמודדו הערב נמצאים ורה טורקאנו (Vera Turcanu) אשר ניסתה את מזלה בשנת 2018 וכמעט זכתה לייצג את מולדובה – הגיעה למקום השני, דיאנה ברסקאן (Diana Brescan) אשר ניסתה בעבר לייצג את מולדובה מספר פעמים: בשנים 2014, 2015, 2016 ו- 2017. המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה בתחרות הוא המקום השלישי ב- 2017. להקת Che MD ניסו את מזלם ב- 2010, שם לא הצליחו לעלות לגמר. ב- 2016 וב- 2018 הגיעו למקום האחרון בגמר.




 

זו תהיה ההשתתפות ה- 15 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments