אסי עזר התראיין לאחרונה לשבועון הצרפתי "Télé-Loisirs", שם הוא מדבר על נציג צרפת בילאל חסאני, על הסדרה "דוז פואה", על BDS, פוליטיקה ועוד…

אסי עזר, אחד ממנחי אירוויזיון 2019, התראיין לאחרונה לשבועון הצרפתי "Télé-Loisirs" שם הוא מביע תמיכה בזמר הצרפתי בילאל חסאני (Bilal Hassani).

Télé-Loisirs: מדוע היה לך חשוב לתמוך בבילאל חסאני?
אסי עזר: בילאל מייצג משהו יפה עבורי, משום שהוא אמיץ. הוא לא מפחד להיות שונה. כשהוא הופיע בתחרות ה- Destination Eurovision, חייכתי. וזה כל הקונספט של התחרות הזו, לעשות טוב לאנשים בכך שאתה מבדר אותם לערב אחד. כל דבר שבא בעקבות זאת, הפוליטיקה שמתערבבת או הציוצים שמצייצים, זה רק רעש עבורי. התחרות צריכה להיות חופשיה מהפרעות פוליטיות. הדבר היחד שבילאל צריך לחשוב עליו הוא לשיר היטב. יש לו יתרונות טובים. החשוב שבהם הוא האישיות שלו. זה מה שעוזר לו. הוא כל כך מקסים… אני חושב שיש לו את הפוטנציאל להביא את צרפת למקום מאוד גבוה, כמו שאמיר הביא את צרפת למקום גבוה לפני מספר שנים.

Télé-Loisirs: מה אתה חושב על השיר שלו?
אסי עזר: אני אוהב אותו מאוד. אבל בעצם, אני לא רוצה לאהוב אותו, כי אני רוצה שישראל תנצח שוב!

Télé-Loisirs: סדרת טלוויזיה חדשה בשם "דוז פואה", שמופקת על ידי 'כאן', הערוץ אשר ישדר את האירוויזיון, יצרה מחלוקת בצרפת לפני מספר ימים…
אסי עזר: אני מבין שזה אולי זעזע. כשאנחנו מדברים על הקונספט של הסדרה, אתם אומרים "רגע, על מה אנחנו מדברים?" אבל הייתה לי הזדמנות לקרוא את התסריט של הפרק הראשון. לכל אלה שמאמינים שהסיפור הזה הוא גזעני או שהוא מכוון נגד צרפת, אני יכול להבטיח שזה לא כך. זה רק סדרה הומוריסטית שהיא ההפך של התיאור שפורסם. זה סדרה בדיוניות שמדברת על אנשים ואהבה. הסדרה דוגלת בסובלנות, לא משנה מה המקורות שלך. אני שמח שצרפת לא פרשה מהאירוויזיון. כשתראו את "דוז פואה" תבינו שזה רחוק ממה שדמיינתם.

Télé-Loisirs: אתה מבין שאנשים הסיקו שמדובר בקריקטורה של בילאל חסאני?
אסי עזר: זה באמת צירוף מקרים. זו סדרה שעושה צחוק מסרטי ג'יימס בונד.

Télé-Loisirs: למה האירוויזיון יוצר כל כך הרבה בעיות פוליטיות?
אסי עזר: משום שקהל גדול נהנה מהתחרות אז פוליטיקאים רבים מנצלים את התחרות לצרכים שלהם. זה מאבק יומיומי למנוע מהם לעשות זאת. ה- EBU עושה את מיטב יכולתו כדי למנוע את זה. במשך שנים, הייתי בטוח שישראל לעולם לא תנצח שוב בתחרות, בגלל הדרך שבה מוצגת ישראל בעולם. כשנטע ניצחה, הבנתי שלבסוף, התחרות עוסקת במוסיקה. מה שקרה עכשיו באוקראינה מאוד מצער. למארוב, הזמרת שנבחרה, היה שיר מאוד יפה. ממש חבל שהיא לא תוכל להגיע לתל אביב.

Télé-Loisirs: בתחרות ה- Destionation Eurovision קרה מקרה שבו מפגינים עלו על הבמה ומחו נגד קיום התחרות בישראל לאחר הופעתה של נטע
אסי עזר: אני שמח מאוד שנטע הייתה צריכה להתמודד עם זה. כי היא מאוד חזקה, היא הגיבה כמו שצריך. יש לי רק משהו אחד לומר לאנשים האלה שהם חלק מה- BDS. במקום להשקיע כל כך הרבה מאמץ לגרום לאנשים לשנוא זה את זה, הם צריכים לעשות ההפך. לדחוף אנשים לאהוב זה את זה. אני לא מבין איך אפשר להשקיע כל כך הרבה מאמץ בשנאה. נטע הייתה שם כדי לגרום לאהבה והנאה. האנשים האלה שניסו לתקוף אותה, עושים בדיוק ההפך. אם זה יקרה במאי, אני אגיב בדיוק כמו נטע. אני אלחם שהערב הזה יהיה מבדר.

Télé-Loisirs: זה משהו שמפחיד אותך?
אסי עזר: לא, אני אוהב אקשן ודרמה. כשקוראים דברים לא צפויים. בגלל זה אני אוהב שידורים חיים.




מקור: programme-tv.net

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments