להקת הבנות Freedom Jazz אשר זכתה במקום השני באוקראינה דחתה את הצעת הטלוויזיה האוקאינית UA:PBC לייצג את אוקראינה באירוויזיון הקרוב. ההצעה נשלחה ללהקת הבנות ול- KAZKA אשר זכו במקום השני ושלישי, בהתאמה, בתחרות. במידה וגם KAZKA יסרבו לייצוג תפנה הטלוויזיה האוקראינית למקומות הבאים.

"רצינו לעדכן אתכם שקיבלנו פנויה מהטלוויזיה האוקראינית ורצינו להודיע שסירבנו להשתתפות באירוויזיון 2019. נכון לעכשיו, ה"קופידון" שלנו המשיך קדימה. אנחנו כרגע בשלבי חתימה על חוזה הופעות באירופה לעתיד הקרוב", כך כתבו בנות הלהקה בעמוד הפייסבוק שלהן.

נכון לעכשיו לא ברור האם אוקראינה כלל תשתתף בתחרות בשל פניה של ה- EBU לגבי אשר התרחש במהלך הגמר האוקראיני. הטלוויזיה האוקראינית דיווחה הבוקר כי היא בודקת מול ה- EBU את המשך דרכה בתחרות. לטלוויזיה האוקראינית יש 12 ימים בלבד להחליט על נציגה לאירוויזיון הקרוב מאחר וב- 10 במרץ יסתיים שלב הרשמת האמנים המתמודדים בתחרות בפני ה- EBU.

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

פרסומת: יש הרבה צלמים בחיפה – בחרו בטוב ביותר!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments