בסיומה של תחרות ה- "A DAL" נבחרה הזמר יוצי פאפאי (Joci Pápai) לייצג את הונגריה באירוויזיון עם השיר "Az én apám". הבחירה בגמר ההונגרי נעשה על ידי צוות שופטים בלבד. השיר "Az én apám" יבוצע בחצי הגמר הראשון אשר יערך ב- 14 במאי בתל אביב.

יוצי פאפאי, בן 38, הוא זמר וראפר הונגרי ממוצא צועני אשר ייצג את הונגריה לפני שנתיים, באירוויזיון 2017, עם השיר "Origo". השיר זכה במקום ה- 8 בגמר האירוויזיון. פאפאי למד לנגן על גיטרה גבר בגיל צעיר. הוא התפרסם לראשונה בתכנית השירה ההונגרית Megasztár שבה לא הצליח להגיע לגמר. למרות זאת, אלבומו הראשון אשר יצא לאחר התכנית זכה להצלחה. החל משנת 2006 פאפאי שיתף פעולה עם הראפר Majka – יחד הוציאו שני אלבומים מוצלחים. פאפאי נעלם מסצנת המוסיקה בהונגריה עד לשנת 2011, מאז ניסה להוציא לרדיו מספר שירים נוספים. ההצלחה הגדולה של הזמר הגיע כאשר נבחר לייצג את הונגריה בשנת 2017.

 

תוצאות סופיות:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Gergő Szekér "Madár  repülj!" 12 5
Acoustic Planet "Nyári zápor" 22 2
The Middletonz "Roses" 8 6
Bence Vavra "Szótlanság" 20 3
Gergő Oláh "Hozzád bújnék" 0 8
Bogi Nagy "Holnap" 16 4
Fatal Error "Kulcs" 8 6
Joci Pápai "Az én apám" 26 1
 

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 17 של הונגריה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום הרביעי באירוויזיון 1994, האירוויזיון הראשון בו השתתפה, עם השיר "Kinek mondjam el vétkeimet?" בביצוע של פרידריקה באייר (Friderika Bayer).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? צלם מגנטים בצפון!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments