אוסטרליה בחרה שיר לאירוויזיון: הזמרת קייט מילר-היידקה נבחרה לייצג את אוסטרליה באירוויזיון עם השיר "Zero Gravity". הצמד Electric Fields זכו רק במקום השני.

בסיומה של תחרות ה- ""Eurovision – Australia Decides" נבחרה הזמרת קייט מילר-היידקה (Kate Miller-Heidke) לייצג את אוסטרליה באירוויזיון עם השיר "Zero Gravity". בניגוד להימורים ולסקרים, הצמד Electric Fields זכו רק במקום השני. מילר-היידקה זכתה במקום הראשון גם אצל צוות השיפוט וגם אצל הצופים בבית.

קייט מילר-היידקה היא זמרת ושחקנית בת 37. זמרת בעלת תואר במוסיקה קלאסית אך היא מבצעת בעיקר שירי פופ אלטרנטיבי המשלב אלמנטים קלאסיים. הזמרת הספיקה להוציא כבר 5 אלבומים וזכתה בפרסים שונים באוסטרליה. הזמרת תבצע באירוויזיון את השיר "Zero Gravity" אשר כתבה יחד עם בעלה קייר נאטאל (Keir Nuttall). זהו שיר בסגנון פופ-אופרה שבהחלט עשוי להזכיר שירים אחרים שהשתתפו בעבר באירוויזיון, גם הביצוע על הבמה עשוי להיות מאוד מוכר.

 

תוצאות התחרות (להאזנה לחצו על שם השיר):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Alfie Arcuri To Myself 49 5
Aydan Calafiore Dust 48 6
Courtney Act Fight for Love 52 4
Electric Fields 2000 and Whatever 114 2
Ella Hooper Data Dust 18 10
Kate Miller-Heidke Zero Gravity 135 1
Leea Nanos Set Me Free 21 9
Mark Vincent This Is Not the End 38 7
Sheppard On My Way 87 3
Tania Doko Piece of Me 23 8

 

השנה תהיה ההשתתפות ה- 5 של אוסטרליה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השני עם השיר "Sound Of Silence" בביצוע של הזמרת הגדולה Dami Im. בכל 4 שנות השתתפותה באירוויזיון הצליחה אוסטרליה להעפיל לגמר.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments