בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שאנדראה דמירוביץ' (Andrea Demirović) היא הזמרת המועדפת לייצוג מונטנגרו באירוויזיון עם השיר "Ja sam ti san". נציגת מונטנגרו לשנת 2009 זכתה ב- 43.48% מהקולות בסקר. במקום השני (34.78%) נמצאת הלהקה D-Moll עם השיר "Heaven", ובמקום השלישי (16.13%) בחרתם במוניקה קנזוביץ' (Monika Knezović) עם השיר "Nepogrješiva".

This poll is no longer accepting votes

מי לדעתך צריך לייצג את מונטנגרו באירוויזיון

 

אנדרה דמירוביץ' ייצגה את מונטנגרו באירוויזיון 2009 עם השיר "Just Get Out Of My Life", אז  זכתה במקום ה- 11 בחצי הגמר וכמעט הצליחה לעלות לגמר. אם ניתן לכמות הצפיות ביוטיוב להעיד על המנצח, אז הזוכה צפוי להיות דווקא הלהקה D-Mol עם 61 אלף צפיות. במקום השני נמצאת איוונה (Ivana Popović-Martinović) עם 36 אלף צפיות, ואילו דמירוביץ' ממוקמת רק במקום השלישי עם עם 32 אלף צפיות.

את התשובה לשיר והמבצע שייצגו את מוטנגרו נקבל הלילה. ה- Montevizija 2019, הקדם האירוויזיון של מונטנגרו, יערך בשבת בשעה 22:00 (שעון ישראל) ובו יתחרו 5 שירים ומתמודדים. רשימת המתמודדים והשירים:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
D-Mol Heaven
Andrea Demirović Ja sam ti san
Monika Knezović Nepogrješiva
Ivana Popović-Martinović Nevinost
Nina Petković Uzmi ili ostavi

זו תהיה ההשתתפות ה- 11 של מונטנגרו באירוויזיון כמדינה עצמאית כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה הוא המקום ה- 13 בשנת 2015 עם השיר "Adio" בביצוע של קנז (Knez).

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments