בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שמייקל רייס (Michael Rice) הוא הזמר המועדף לייצוג בריטניה באירוויזיון עם השיר "Bigger Than Us". רייס זכה ב- 34.62% מהקולות. במקום השני (23.08%) נמצאים בתיקו ג'ורדן קלארק (Jordan Clarke) עם השיר "Freaks" וקארי-אן (Kerrie-Ann) עם גרסתה לשיר "Sweet Lies". גם בסוכנויות ההימורים הרשמיות מוביל מייקל רייס במקום הראשון, קארי-אן במקום השני ואילו ג'ורדן קלארק במקום השלישי.

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את בריטניה באירוויזיון

 

את התשובה לשיר והמבצע שייצג את בריטניה בתל אביב נקבל הלילה. הקדם אירוויזיון הבריטי, המכונה "Eurovision: You Decide" ישודר הערב בשעה 21:30 (שעון ישראל) בערוץ BBC TWO – ניתן לצפות בשידור כאן.

בתחרות ישתתפו 3 שירים כאשר כל שיר יבוצע פעמיים, בגרסאות שונות, על ידי מתמודדים שונים. בשלב הראשון יבחר הביצוע הטוב ביותר לכל שיר על ידי צוות שופטים. 3 הביצועים הטובים ביותר יופיעו שוב על הבמה כאשר מבין 3 השירים והביצועים יבחר הביצוע הטוב ביותר על ידי הצופים בבית. הקומבינציה הטובה ביותר, זמר + שיר, ינצחו בתחרות וייצגו את בריטניה בתל אביב. את התחרות ינחו זוכה האירוויזיון השוודי, מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw), ומל גיידרויץ' (MelGiedroyc).

בין האמנים האורחים תשתתף גם נטע בריזילי, זוכת אירוויזיון 2019. בשעות האחרונות פורסם כי ארגונים אנטי ישראלים מתכוונים להפריע לשידור החי בזמן הופעתה של ברזילי. המפגינים צפויים להתאגד מחוץ למבנה רשת BBC המשדרת את התחרות, במחאה על מדיניות ישראל מול הפלסטינים.

 

 

רשימת המתמודדים והשירים (להאזנה לחצו על שם המבצע):

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Michael Rice Bigger Than Us
Holly Tandy Bigger Than Us
Jordan Clarke Freaks
MAID Freaks
Kerrie-Ann Sweet Lies
Anisa Sweet Lies

 

לבריטניה היסטוריה ארוכה מאוד עם התחרות. ההשתתפות הראשונה הייתה כבר ב- 1957, והשנה זו תהיה ההשתתפות ה- 62 של בריטניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא כמובן המקום הראשון בו זכו 5 פעמים. הזכייה האחרונה הייתה בשנת 1997.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments