בימים האחרונים מקבלים עשרות זמרים ברחבי אירופה מכתבי איום על החלטתם להשתתף בתחרויות ה'קדם אירוויזיון' ברחבי אירופה. הזוכים בתחרויות אלו יגיעו לתל אביב כדי להשתתף בתחרות האירוויזיון. בעקבות זאת, איגוד השידור האירופי (EBU) הביע דאגה עמוקה כבר לפני כשבועיים לגבי הסדרי האבטחה ואף ביקש מתאגיד השידור הישראלי "כאן" לוודא כי הסדרי האבטחה תואמים את האיומים הרבים.

בימים האחרונים שלח יון אולה סאנד (Jon Ola Sand), מפקח האירוויזיון מטעם איגוד השידור האירופי, מכתב חריף לראש הממשלה, בנימין נתניהו, בו הוא מביע דאגה לגבי הסדרי האבטחה באירוויזיון הקרוב.

על פי הדיווחים, מסרבת הממשלה להוסיף תקציבים להסדרי האבטחה, ומגלגלת את האחריות לתאגיד השידור "כאן". במכתבו של אולה סאנד, אשר נחשף על ידי חדשות 12, צוין "הטלת הוצאות הביטחון על "כאן" עומדת בסתירה לפגישתנו, שבה הבהרת כי כל הנושאים הביטחוניים הם באחריות המדינה ולא הגוף המשדר. ממשלת ישראל לא יכולה לברוח מאחריות. אנו מפצירים בך לוודא שהממשלה תישא באחריות המלאה לביטחון האירוע".

במשרד ראש הממשלה מנסים להרגיע את הרוחות, לעת-עתה, ומוסרים בתגובה: "בימים אלו משטרת ישראל מבצעת עבודת מטה לגיבוש צרכי האבטחה והעלויות לקיום האירוויזיון בשראל. כשתסתיים עבודת המטה הנושא ייבחן ויוסכמו המקורות התקציביים".

 

מקור: חדשות 12

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

 

 

 

 

 

 

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments