אתר האינטרנט "סרוגים" מדווח כי להקת 'שלוה' תפרוש סופית בגמר "הכוכב הבא". לאחר שלל ניסיונות ומאמצים למצוא פתרון שימנע חילול שבת, להקת 'שלוה' צפויה לפרוש מ"הכוכב הבא לאירוויזיון" בשיאו של הגמר הגדול מאחר ולא הצליחו להגיע לפתרון שמתאים לחברי הלהקה ולאיגוד השידור האירופי (EBU).

בימים האחרונים נעשו ניסיונות כדי למצוא פתרון הלכתי לחילול השבת ופנו אל מכון צומת העוסק בחיבור שבין ההלכה והטכנולוגיה – במטרה שימכרו להם את מערכת "שבת קול" שהיא מן מערכת הגברה המיועדת אך ורק לצורך מצווה וכי חילול השבת ההמוני הצפוי להיות באירוויזיון ובחזרה הגנרלית בשישי בלילה ודאי אינו "צורך מצווה", ולהיפך. על כן כתב "סירבנו לתת לו יד וסיוע (אף שעשוי היה להקטין את חילול השבת של חברי הלהקה) משום שהדבר עלול להתפרש כמתן לגיטימציה לעניין.

אתמול שודר פרק מתוך התכנית "הכוכב הבא" לפיו הבטיחו חברי להקת 'שלוה" את מיקומם לגמר, אך מצער המצב לפיו לא יוכלו להתחרות בגמר הגדול של התכנית.

מקור: סרוגים

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments