הזמרת מאיה בוסקילה, בת 41, קיבלה את הכרטיס השני לגמר 'הכוכב הבא' לאחר שביצעה את השיר "Love On Top" (במקור של ביונסה). עופרי הודחה מהתחרות בעקבות הופעה חלשה. קובי מרימי או אושר ביטון עשויים לחזור לתחרות.

גם הערב התמודדו שמונת המתמודדים זה מול זה כאשר מאיה בוסקילה התמודדה מול שפיטה, ואילו אברהם דה קרבליו התמודד מול עופרי. הזוכים בקרבות התמודדו זה מול זה על הכרטיס לגמר, ולעומת זאת, המפסידים התמודדו זה מול זה על ההדחה מהתכנית.

בדו-קרב הראשון התמודדה מאיה בוסקילה אשר ביצעה את השיר "Love On Top" מול שפיטה ששרה את השיר "Imagine" בצורה בלתי נשכחת. הזוכה הייתה בוסקילה עם 85% מול 72% של שפיטה.

בדו-קרב השני התמודד אברהם דה קרבליו עם השיר "Writing's On Yhe Wall" מול עופרי שביצעה את השיר "יא מאמא". הזוכה הוא דה קרבליו עם 82% מול 55% של לעופרי.

בעקבות זאת, צוות השופטים החליט בין עופרי לבין שפיטה כי המודחת תהיה עופרי.

בדו-קרב נוסף, הקובע לגבי המתמודד אשר יבטיח את מקומו בגמר, בין מאיה בוסקילה אשר ביצעה את השיר "A Million Voices" (רוסיה 2015) לבין אברהם דה קרליו אשר ביצע את "Halo" – נבחרה, כאמור, מאיה בוסקילה אשר הבטיחה את מקומה בגמר.

בנוסף, נחשף כי לפי החלטת השופטים, אושר ביטון יתמודד מול קובי מרימי על האפשרות לחזור להתמודד בגמר התחרות.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments