חברי להקת 'שלוה', אחת הפייבוריטיות לזכיה ב'כוכב הבא לאירוויזיון 2019', שוקלים את פרישתם מהתכנית בשל החשש שאם ינצחו בתחרות, הם יאלצו לחלל את השבת. כידוע, המתמודדים בגמר האירוויזיון עורכים שתי חזרות גנרליות המשמשות כהופעה מלאה במהלך השבת: חזרה ראשונה מתקיימת ביום שישי בערב בשעה 22:00, חזרה זו היא בעצם "הופעת השופטים" בה צופים השופטים במדינות השונות ומחליטים על 50% מתוצאות התחרות. חזרה גנרלית נוספת מתקיימת בשבת בצהריים. לשתי החזרות ימכרו כרטיסים בהמשך.

חברה הלהקה, שחלקם דתיים, לא חשבו שיגיעו לשלב מתקדם כל כך בתחרות ולכן לא התעסקו בשאלת השבת. אך בשבועיים האחרונים האלו חברי הלהקה את אפשרות פרישתם בפני הפקת התוכנית בשל התנגשות חזרות האירוויזיון עם השבת.

הלהקה מונה כ- 15 מוסיקאים בעלי מוגבלות פיזית. בין חבר הלהקה עיוורות, בעלי תסמונת דאון, תסמונת ויליאמס ועוד. מייסד הלהקה ומנהלה המוסיקלי הוא שי בן שושן, לוחם שנפצע במהלך שירותו הצבאי. הלהקה שיתפה פעולה יחד עם אמנים רבים כגון: אייל גולן, משה פרץ, שלומי שבת ועד. בנוסף, ללהקה הופעות רבות גם בחו"ל.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments