צילום: SMRTV

לאחר אין סוף שמועות – תאגיד השידור של סאן מרינו, SMRTV, שם סוף לכל הספקולציות ואישר: הזמר הטורקי סרהט (Serhat), אשר ייצג את סאן מרינו באירוויזיון 2016, ייצג את סאן מרינו גם השנה באירוויזיון בתל אביב.

בשנת 2016 נבחר סרהט לייצג את סאן מרינו עם השיר "I Didn't Know" בגרסה שקטה ורגועה. לקראת האירוויזיון יצאה גרסת Disco עבור המסיבות השונות בשבוע האירוויזיון אך התברר שגרסה זו הייתה מוצלחת הרבה יותר מהגרסה המקורית, וחובבי אירוויזיון רבים המליצו לזמר להחליף את הגרסה המקורית בגרסת הדיסקו. לאחר אישורים מיוחדים מאיגוד השידור האירופי, הוחלפה הגרסה המקורית בגרסת הדיסקו אך למרות זאת סאן מרינו לא הצליחה לעלות לגמר וסרהט סיים במקום ה- 12 בחצי הגמר הראשון.

למרבה ההפתעה, השיר דווקא זכה להצלחה מסויימת דווקא בארה"ב, כאשר דורג במקום ה- 25 במצעד הדאנס היוקרתי של Billboard במהלך שנת 2018. הגרסה שדורגה במצעד היא גרסה משותפת לסרהט יחד עם מרתה ווש (Martha Wash) האמריקאית.

זו תיהיה ההשתתפות העשירית של סאן מרינו באירוויזיון כאשר עד רגע זה הצליחה לעלות לגמר פעם אחת בלבד, בשנת 2014, אז הגיעה סאן מרינו למקום ה- 24 בגמר.

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments