קיימים הרבה צלמי מגנטים לאירועים בצפון והאזור שישמחו לצלם אתכם בפורים. חלקם טובים יותר, חלקם טובים פחות, אבל כל מי שמחפש צלם מגנטים בצפון כדי שייקח בחשבון שהמחיר הוא למעשה פונקציה של כמות המגנטים או המוזמנים, משך זמן הצילום, כמות העובדים ואיכות התמונות.

כמות המגנטים
נושא זה דיי ברור, ככל שמסיבת הפורים תכיל יותר מוזמנים כך המחיר יהיה יותר גבוה.

משך זמן הצילום
במידה ואנחנו מדברים על אירוע קצר (בין כשעה וחצי) התמחור יהיה זול יותר מאשר מסיבה ארוכה מאוד.

כמות העובדים
צלם מגנטים מנוסה ידע להגיע על פי כמות המגנטים ומשך זמן האירוע האם דרוש צלם בלבד או צלם ועורך. לדוגמא, אירוע של 200 מגנטים שאורכו כ- 4 שעות אינו מצריך 2 עובדים. לעומת זאת, אירוע של שעה וחצי שבו הצלם מתבקש להספיק לצלם ולהפיק 350 מגנטים – כבר מצריך 2 עובדים.

צילום צלמים בחיפה
צילום

איכות התמונה
קיימים בשוק חומרי גלם זולים (דיו, דפים, מדפסות, ועוד) שחומרי הגלם שלהם זולים ביותר, אך קיימים גם חומרי גלם יקרים. בתחום הזה חומרי גלם יקרים יותר הם אכן טובים יותר. אך כיצד תוכלו לדעת האם חומרי הגלם איכותיים. אחת האופציות היא לשאול את הצלם באיזה מדפסת הוא משתמש או האם הדיו מקורי ובאיזה סוגי דפים הוא עושה שימוש.

טיפ קטן: קיימים הרבה צלמים בצפון – עשו סקר שוב של כ- 4-5 צלמי מגנטים. לעולם אל תבחרו בזול ביותר משום שמה שנראה זול עולה אחר כך ביוקר. צלם צריך להרוויח, הוא לא מגיע למסיבה שלכם כדי להתנדב. ולכן, אם החבילה זולה מידי סביר שחומרי הגלם לא איכותיים. המלצתי היא לבחור בצלם שנתן לכם את המחיר הממוצע והיה לכם נעים לשוחח איתו. צלם שהתרשמתם ממנו לטובה ותוכלו לסמוך עליו במהלך האירוע.צילום צלמים בצפון

צילום צלמים בצפוןמדפסת לדוגמא EuroMix אירוויזיון.

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments