גרסת האירוויזיון של השיר "Set Me Free" בביצוע של עדן אלנה תיחשף מחר, יום שישי, בשעה 12.00. יחד עם הגרסה החדשה ייחשף קליפ רשמי חדש.

עדן אלנה. צילום: שי פרנקו

תאגיד השידור הישראלי יחשוף מחר, בשעה 12.00, את גרסת האירוויזיון החדשה לשיר "Set Me Free" שתבצע נציגתנו עדן אלנה על בימת התחרות. השיר הוקלט מחדש בשבועות האחרונים ובתחילת השבוע צולם עבורו קליפ מושקע שישמש כקליפ הרשמי של ישראל בתחרות.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




על הגרסה החדשה עבדו יוצרי השיר מהרגע בו זכו בתכנית "השיר שלנו לאירוויזיון 2021". יוצרי השיר (נועם זלטין, עידו נצר, עמית מרדכי ורון כרמי) החלו לעבוד על הגרסה עוד לפני שתאגיד השידור אישר שינויים בשיר מתוך תקווה שלבסוף כל הגורמים המעורבים יבינו שגרסה חדשה עשויה להביא לתוצאה טובה יותר בתחרות.

לאחר שבתחילת החודש אישר תאגיד השידור הישראלי את הגרסה החדשה, הוגשה הגרסה לאיגוד השידור האירופי שהתבקש לאשר את השינויים גם כן. רק לאחר קבלת כל האישורים החלו צילומי הקליפ והתאגיד חשף באופן רשמי על יציאתה של גרסה חדשה בקרוב.

נזכיר שההחלטה על אישורי הגרסה החדשה מגיעים על רקע מיקומה של ישראל בטבלאות ההימורים. לפני שבוע ישראל דורגה במקום ה- 26 טבלאות ההימורים.




הערב: הופעת הגיבוי לאירוויזיון

בתוך כך, עדן אלנה וחמשת הרקדנים שילוו אותה על הבמה יצלמו הערב את הופעת הגיבוי לאירוויזיון 2021 באולפני הרצליה. הופעה זו תשמש למקרה שהמשלחת הישראלית, וביניהן עדן אלנה, לא תוכלנה לנסוע לרוטרדם ולבצע את השיר בהופעה חיה על הבמה הבינלאומית בשל תחלואה של קורונה בקרב חברי המשלחת. הופעת הגיבוי תכלול כמובן את הגרסה החדשה. ראש המשלחת הישראלית, יובל פישר, ציין בפנינו לפני כשבועיים שהופעת הגיבוי צפויה להיות שונה מההופעה המתוכננת להערך על בימת האירוויזיון ברוטרדם.

במידה ויתקבלו תמונות וקטעי וידאו מתוך צילומי הופעת הגיבוי אנו נעדכן מיד בסטורי שבדף האינסטגרם שלנו. עקבו אחרינו והשארו מעודכנים כל הזמן > https://www.instagram.com/euromix.co.il




הראיון המלא שלנו עם עדן אלנה לאחר בחירת השיר:

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!