האזינו: טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) ייצג את גאורגיה באירוויזיון 2020 עם השיר "Take Me As I Am". הזמר נבחר בעזרת תכנית ה- "Idol" הגאורגי והשיר נבחר בבחירה פנימית. קיפיאני יתמודד בחצי הגמר השני וינסה להעפיל לגמר.

[addtoany]

 

הזמר טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani) יבצע על בימת אירוויזיון 2020 את השיר "Take Me As I Am". הזמר נבחר לייצג את גאורגיה כבר ב- 31 בדצמבר בעזרת תכנית הריאיטי "Georgian Idol". השיר נבחר בבחירה פנימית ונחשף הבוקר. הזמר ייצג את גאורגיה בחצי הגמר השני אשר יתקיים ב- 14 במאי, שם הוא ינסה לזכות באחד מעשרת המקומות הראשונים כדי להעפיל לגמר.




השיר נכתב על ידי הזמר יחד עם הזמר והיוצר אלקו ברדזנישווילי (Aleko Berdzenishvili). האחרון ניסה לייצג בעצמו את גאורגיה כזמר לקראת אירוויזיון 2008 כאשר בתחרות המקומית זכה במקום ה- 9 מתוך 12.




טורניקה קיפיאני (Tornike Kipiani)

טורניקה קיפיאני זכה במקום הראשון ב- X Factor הגאורגי לשנת 2014. המנטורית של הזמר הגאורגי הייתה לא אחרת מאשר טאמטה (Tamta) אשר יצגה את קפריסין באירוויזיון 2019. הזמר ניסה להתמודד בעבר בתחרות הקדם אירוויזיון הגאורגי בשנת 2017 עם השיר "You Are My Sunshine" אך זכה רק במקום ה- 23 מתוך 25.

זו השנה השנייה ברציפות בה תחרות ה- Georgian Idol משמשת כתחרות לבחירת הנציג הגאורגי לאירוויזיון. השנה, בניגוד לשנה שעברה, יבחר השיר אשר יבוצע על ידי הנציג הנבחר בבחירה פנימית, ולא כחלק מתכנית הריאליטי.




זו תהיה ההשתתפות ה- 13 של גאורגיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום ה- 9 בשנת 2010 וב- 2011.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!