נציגי סלובניה חושפים כי הופעתם על הבמה תישאר זהה לקדם האירוויזיון הסלובני. כמו כן, השיר המועדף עליהם הוא השיר האיטלקי.

[fblike]

הצמד הסלובני המקסים, זאלה קרלי וגשפר שאנטל (Zala Kralj & Gašper Šantl), אשר יבצעו על בימת האירוויזיון את שיר הפופ השקט "Sebi", החליטו שהם לא מתכוונים לעסוק בקידום השיר ולהסתובב ברחבי אירופה בין המועדונים השונים כדי לבצע את השיר שלהם. גם ראיונות יחד עמם נדירים ביותר, את החזרות הם מבצעים בגינה שלהם ליד הבית והם מנסים שלא לחשוב הרבה על התחרות.




למרות זאת, השניים הסכימו לחשוף בימים האחרונים מספר דברים. ההופעה שלהם תישאר זהה להופעה בקדם אירוויזיון הסלובני, ה- EMA, גם הלבוש.

בנוסף, המתמודד המועדף עליהם הוא הזמר האיטלקי, מחמוד (Mahmood) אשר יבצע את השיר "Soldi". כזכור, גם הנציג ההולנדי, דאנקן לורנס (Duncan Laurence) ציין כי הזמר האיטלקי הוא המתמודד ממנו הוא חושש ביותר.




במקביל, הטלוויזיה הסלובנית (RTVSLO) חשפה כי הזמרת לאה סירק (Lea Sirk), אשר ייצגה את סלובניה באירוויזיון האחרון (מקום 22 בגמר), תגיש את הניקוד הסלובני בגמר האירוויזיון.

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 25 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.




[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!