הזמרת הבריטית, סורי (SuRie), אשר ייצגה את בריטניה באירוויזיון 2018 חושפת כי סובלת מפוסט טראומה בשל תקרית הפולש במהלך הופעתה בתחרות.

הזמרת הבריטית, סורי (SuRie), אשר השתתפה באירוויזיון שעבר בליסבון והופעתה הופרעה על ידי פולש אשר התפרץ לבמה וחטף ממנה את המיקרופון בזמן ביצוע השיר, סובלת מפוסט טראומה בשל התקרית המפחידה.




"הייתי רגועה על הבמה. אבל ברגע שירדתי מהבמה הרגשות החלו להתגבר – ההלם, הפחד, הבלבול, הכעס… היתה לי תגובה מאוד פיזית. זעמתי" מספרת הזמרת. "זה היה דבר דיי טראומטי לעבור. הלחץ באירוויזיון גדול גם כשהדברים עוברים חלק, אז כשהדברים לא עוברים חלק, משהו כזה יכול לגרום להשפעה עצומה. וההשפעה נמשכה גם לאחר התחרות. המשכתי לחשוב שהכל בסדר, אבל לא הייתי בסדר. בהופעות לאחר התחרות הייתי מוצפת ברגשות".

הזמרת ממשיכה לספר: "זה השפיע על התפקוד היומיומי. כאשר אנשים ניגשו אליי, מצאתי את זה כמשהו מאיים. לא ישנתי היטב. בהמשך אובחנתי כסובלת מהפרעה פוסט טראומטית. כשהרופא אמר את זה חשבתי לעצמי 'נו באמת, זה סך הכל אירוויזיון – לא אזור מלחמה'. אך הוא הסביר לי שמה שקרה לי היה כל כך לא צפוי שזה ממש השפיע עליי".




סורי קיבלה תמיכה רבה ממשפחתה בתקופה הקשה שלאחר התחרות. היא מקבלת טיפול רפואי ומודה לרופא אשר עזר לה בתהליך.

מקור: Daily Star

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

 

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? LaVie Photography!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments