המופע "ישראל קולינג" יוצא לדרך גם השנה. עשרות זמרים אשר יתמודדו השנה באירוויזיון 2023 יגיעו לביקור בישראל ויופיעו ב-3 באפריל בנמל תל אביב.

כ-20 אמנים שישתתפו באירוויזיון 2023 יגיעו לישראל בעוד כעשרה ימים, כשבשיאו של הביקור יופיעו המתמודדים עם שירם לאירוויזיון בפני קהל של אלפים ב'האנגר 11' בתל אביב ובשידור חי בפני עשרות אלפי צופים בישראל ובאירופה שיועבר ברשתות החברתיות. מכירת הכרטיסים למופע תחל בימים הקרובים.

על פי פרסומים לא רשמיים, עד כה אישרו את הגעתם נציגי אלבניה, אירלנד, אסטוניה, לטביה, ליטא, מולדובה, סלובניה וצ'כיה. רשימת המשתתפים המלאה והרשמית תפורסם בהדרגה במהלך הימים הקרובים ברשתות החברתיות: בפייסבוק ובאינסטגרם.

חברי המשלחות יגיעו לישראל ב-2 באפריל וישהו כאן במשך 3 ימים. במהלך הביקור האמנים יקחו חלק בנטיעות ביער האירוויזיון של קק"ל שנמצא בתוך יער אירופה כחלק מהמאבק במשבר האקלים. שיא הביקור יהיה מופע מוזיקלי ענק שיתקיים ב'האנגר 11' שבנמל תל אביב, שם יופיעו האמנים עם שיריהם. צפויות הפתעות נוספות. את המופע ינחו דפנה דקל וסיגל שחמון שהנחו את אירוויזיון 1999 שהתקיים בישראל.

אנחנו נהיה כאן כדי לסקר מקרוב את הביקור של המתמודדים בישראל –
אז כדאי לכם לעקוב אחרינו באינסטגרם, ביוטיוב ובטיק טוק!

לחצו כאן לאינסטגרם | לחצו כאן ליוטיוב | לחצו כאן לטיק טוק




קצת על המופע

את המופע הראשון, שהתקיים ב-2016, יזמה והפיקה טלי אשכולי. המופע זכה להצלחה והביא לישראל 20 נציגי מדינות משתתפות. ב-2017 התקיים המופע בפעם השנייה והביא לישראל 28 נציגים. ב-2018 התקיים המופע בפעם השלישית והביא לישראל 25 נציגים. ב-2019 המופע לא התקיים בשל קיום תחרות האירוויזיון בישראל ובשנים 2020-2021 מגבלות הקורונה לא איפשרו את קיום המופע בארץ. יחד עם זאת, בשנת 2022 חזרו אמני האירוויזיון להופיע בתל אביב והופעתם זכתה להצלחה כבירה עם השתתפותם של נציגים מ-23 מדינות.

אירועי "Israel Calling" הקודמים זכו להצלחה ולאהדה רבה בקרב האמנים והמשלחות והיוו מנוע צמיחה משמעותי לחשיפת אמני האירוויזיון בקרב המדינות המשתתפות ולהצלחתם בתחרות. בנוסף לכך, הם העניקו לישראל חשיפה חיובית רחבה באמצעי התקשורת וברשתות החברתיות בכל רחבי אירופה ותרמו רבות להבלטת סיפורה של ישראל בעולם בכך שהאמנים הפכו לשגרירים של המדינה.

את המופע יוזמת ומפיקה גם השנה – טלי אשכולי. אירוח המתמודדים נעשה בשיתוף משרד החוץ, משרד התיירות, משרד ירושלים ומורשת ועיריית תל אביב. טלי הפיקה ולקחה חלק באירועים בינלאומיים שונים שהתקיימו בישראל כמו אירוויזיון 2019 ותחרות מיס יוניברס 2021.

את ההזדמנות הראשונה לקדם את שירי האירוויזיון קיבלו הזמרים המתמודדים כשהופיעו בסטוקהולם שבשוודיה ב-13 במאי במסגרת סוף השבוע של המלודיפסטיבלן – שם התארחו נציגי נציגי דנמרק, נורווגיה, סרביה ופולין. השנה צפויים להתקיים מופעים נוספים בברצלונה (23 במרץ), ורשה (1 באפריל), מדריד (8 באפריל), אמסטרדם (15 באפריל) ולונדון (16 באפריל).

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-45 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!