סקרנים לגלות מי הם הפרשנים הישראליים שילוו את משדרי האירוויזיון בכאן 11? לפניכם התשובה!

אסף ליברמן ועקיבא נוביק ילוו גם השנה את משדרי האירוויזיון כפרשנים שיסבירו לנו בעברית פשוטה את מה שחשוב לדעת על תחרות האירוויזיון. תפקידם העיקרי של הפרשנים הוא למסור לצופים מידע חשוב אודות התחרות והמתמודדים כמו גם להביע את דעתם על השירים. השימוש בישראל בפרשנים החל רק באירוויזיון 2018 כאשר מדינות רבות באירופה עושות שימוש בפרשנים במשך עשורים רבים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ליברמן ונוביק שימשו כפרשנים של תחרות האירוויזיון גם בשנים 2021-2022, הם החליפו את שרון טייכר וערן זרחוביץ' שעשו זאת באירוויזיון 2019. ב- 2018 התחלקו בתפקידם אסף ליברמן, שיר ראובן, גואל פינטו, איתי הרמן, ארז טל ועידית הרשקוביץ.

הצורך בפרשנות מעורר מחלוקת בין הצופים הרבים. יש הטוענים כי בתחרות מוסיקלית אין צורך בפרשנות וכי הדיבורים האינסופיים של פרשנים מסויימים פוגעים בהנאת הצפייה. לעומת זאת, יש החושבים שהפרשנים מוסיפים ערך מוסף לתחרות אשר מקרב את הצופה הממוצע שלא בקיא בפרטים הקטנים אל התחרות.

את הידיעה הביא גיל משעלי, כתב MAKO.

מה לגבי הגשת הניקוד הישראלי?

כידוע, מאז 2018 (למעט 2019) הגישה את הניקוד הישראלי המנחה לוסי איוב. אך בשנה האחרונה שעברה לוסי לשדר בקשת 12 (שם הנחתה את "רוקדים עם כוכבים") ולכן את התפקיד קיבל דניאל סטיופין, שמוכר כשחקן אשר מגלם את אנטולי בסדרה "קופה ראשית" המשדורת בכאן 11. בשלב זה עדיין לא הוחלט מי יגיש את הניקוד הישראלי באירוויזיון.

ישראל באירוויזיון 2023

נציגת ישראל לאירוויזיון הקרוב, נועה קירל, נבחרה לייצג את ישראל באירוויזיון בבחירה פנימית. שם השיר אותו תבצע הוא "Unicorn" והוא נכתב על ידי דורון מדלי, מאי ספדיה וינון יהל. קירל תתמודד בחלקו השני של חצי הגמר הראשון שיתקיים ב-9 במאי.

ישראל ממוקמת בשלב זה במקום 8 בטבלאות ההימורים למרות שהשיר טרם נחשף.

אירוויזיון 2023: זו תהיה ההשתתפות ה-45 של ישראל באירוויזיון. ישראל הצטרפה לתחרות ב-1973 וזכתה בה ארבע פעמים לאורך השנים. זכייתה האחרונה של ישראל הייתה באירוויזיון 2018 עם השיר "Toy" בביצועה של הזמרת נטע ברזילי.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    מחפשים צלם ברית בנשר והסביבה? הכנסו עכשיו!