קבלו את רשימת המתמודדים שנבחנו באודישן ל"אקס פקטור". בין המתמודדים: ספיר סבן, עדי כהן ולירון לב, שימי תבורי, שלווה ברטי, ענבל ביבי, מאיה סימנטוב, עידו בי וצוקי ורבים נוספים.

ספיר סבן (צילום: אוהד רומנו) עדי כהן (צילום: דנה קרן) שימי תבורי (צילום: לא ידוע – עדכנו אותנו)

ארבעה ימי צילום התקיימו לתכנית "אקס פקטור לאירוויזיון" מאז תחילת החודש ולא מעט זמרים מפתיעים, שחלקכם עשוי להכיר, הגיעו להשתתף בתכנית מתוך תקווה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022. בשלב זה, מצלמים את שלב האודישנים המתקדמים בנוכחות השופטים נטע ברזילי, רן דנקר, מירי מסיקה, מרגלית צנעני ואביב גפן. הצילומים שנערכים בפתח תקווה נערכים בנוכחות קהל.

אז מי הגיע עד כה לאודישנים? עקבו אחרינו בעמוד האינסטגרם, שם אנו מעדכנים באופן שוטף על המתרחש באודישנים, והמשיכו לקרוא את המשך הכתבה.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




ספיר סבן – בת 26 מיהוד, ניצחה את העונה הרביעית של "דה וויס" ("The Voice") ב- 2017 ועוד לפני כן התגלתה בתכנית "אייל גולן קורא לך" ב- 2013. סבן שחררה עד כה 12 שירים שונים לתחנות הרדיו, ביניהם הלהיטים "לא חוזרת" ו"נהיה בסדר". בתחילת יוני שחררה שיר חדש בשם "בלאגן".

ענבל ביבי – בת 23 ממיתר, זמרת ושחקנית שהתפרסמה כשהשתתפה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" ב- 2013 והגיעה עד חצי הגמר. ב- 2016 שחקה בסדרת הנוער "נעלמים". באותה שנה חשפה כי עברה אונס על ידי גבר מוכר מתעשיית הבידור וגם הורשעה בשימוש במריחואנה במהלך שירותה הצבאי ונשפטה לתקופת מאסר של 16 ימים בכלא צבאי. ביבי היא בהחלט דמות מסקרנת שעשויה להגיע מאוד גבוה בתחרות.

עדי כהן ולירון לב – שני מתמודדי ריאליטי נוספים שחברו הפעם יחד כצמד. הזמרת והשחקנית עדי כהן בת 40, שהגיעה למקום השלישי בתכנית "כוכב נולד" ב- 2004. כהן גם ניסתה את מזלה במסגרת קדם אירוויזיון 2011 עם השיר "רק על אהבה" שהגיע למקום השלישי מתוך 10. לירון לב, בן 38, זמר, יוצר, שחקן ומדובב שהתמודד ב"כוכב נולד" בשנת 2004 והגיע למקום הרביעי.




שימי תבורי – בן 68, הוא אחד הזמרים המוכרים בישראל במשך חמישה עשורים. זכה בפסטיבל הזמר המזרחי, השתתף בפסטיבל הזמר והפזמון, בתחרות לשירי ילדים "שירוויזיון" ואפילו התמודד פעמיים בקדם אירוויזיון: ב- 1991 עם השיר "מתגעגע לרומנטיקה" (מקום 11 מתוך 12) ובשנת 1993 עם השיר "חי את מה שיש" (מקום שמיני מתוך 12).

זמרת נוספת שהתמודדה מול תבורי על ייצוג ישראל באירוויזיון היא לינט (מנשה) – בת 46, שהוציאה כבר בגיל 16 שירים בסגנון טורקי. היא התמודדה בקדם אירוויזיון 1993 עם השיר "אני אנא" שהגיע למקום ה- 10 (מתוך 12). השיר זכה להצלחה בגרסתו הטורקית בטורקיה ובעקבות זאת עזבה לטורקיה. רוב שיריה של לינט בשפה הטורקית והיא מופיעה בישראל ובטורקיה.

זמרת נוספת שמכירה את הקדם אירוויזיון מקרוב היא שלווה ברטי שלא ויתרה על החלום. ברטי, בת 59, התמודדה לא פחות משלוש פעמים בקדמי אירוויזיון: ב- 1985 עם "התפילה" (מקום 11 מתוך 14), ב- 1992 עם "מים" (מקום 4 מתוך 12) וב- 1995 עם "הלוואי עלייך ועליי" (מקום 9 מתוך 13). ברטי הופיעה רבות בישראל ובעולם בעיקר בשנות ה- 80' וה- 90'. שלווה ברטי התגוררה בשנים האחרונות בארה"ב וכעת היא חוזרת – ואנחנו שמחים!




גאיידה אבו עוואד – בת 24, התפרסמה ב- 2016 כשהגיע למקום השני בתכנית "אייל גולן קורא לך". שחררה מספר שירים ואף הופיעה לצד עברי לידר ונרקיס בביצוע "מחרוזת המזרח התיכון" בטקס הדלקת המשואות השנה. האם גאיידה תיהיה הנציגה הדרוזית הראשונה של ישראל באירוויזיון? אנחנו בעד!

אלי חולי – בן 23, זמר ויוצר, התמודד בגמר "דה וויס" בעונה הרביעית (2016-2017).

עידו בי וצוקי – הרכב היפ הופ הכולל את עידו בן דב וצוק אלגזי שהם זמרים, מפיקים ויוצרים שמרבים לשתף פעולה עם אמנים אחרים. שחררו עשרות סינגלים וביניהם שירים מצליחים בקרב הצעירים כמו "לזוז" ו"בא קליל".

מאיה סימנטוב – בת 39, זמרת ויוצרת בעיקר בעבודתה המשותפת עם המפיקים המוזיקליים עופר ניסים, ינון יהל, שגיא קריב ואיתי קלדרון, ובדואט "בשבילך" עם ליאור נרקיס אותו כתבה והלחינה. סימנטוב כתבה שירים גם לדנה אינטרנשיונל, ריטה ושרית חדד (שלושתן התמודדו באירוויזיון) ולזמרים נוספים.




עמית בן זקן – בן 22, אח של הזמרת הידועה עדן בן זקן שהתפרסמה כשהשתתפה בעונה הראשונה של "אקס פקטור" (מקום שני). שחרר שני שירים בשנה האחרונה שלא זכו להצלחה גדולה.

אור כהן אכד – בת 25, זוכת תכנית הריאליטי "פרוייקט הלהקה" ששודרה בערוץ הילדים ב- 2013. גויסה ללהקה צבאית ושיחקה בסדרות  "כדברא" בניקלודיאון ו"אילת" ב- yes.

מאור תיתון – בן 32, זמר ויוצר שהשתתף בעונה הראשונה של התוכנית "The Voice ישראל" ב- 2012. שימש כזמר ליווי בהופעותיו של עומר אדם במשך ארבע שנים. כתב שירים לעומר אדם ("חברות שלך"), עדן בן זקן ("תרקדו"), עידן יניב ("איך אוכל לשמח אותך"), הראל סקעת, מירי מסיקה, מאיה בוסקילה ועוד רבים אחרים.

דפנה ראובני – בת 18, נכדתו של אהוד מנור שהיה מגדולי היוצרים בישראל ואף כתב לא פחות משמונה שירים שיצגו את ישראל באירוויזיון.




Anna RF – להקה המשלבת ז'אנרים של מוזיקה אלקטרונית, אתנית ורגאיי. הלהקה הוקמה בשנת 2011 ביישוב שחרות בישראל. הלהקה אשר מרבה להופיע בישראל, בטורקיה, בהודו ועוד התפרסמה בזכות קליפים שצילמו והפכו ויראלים ביוטיוב.

שירה אטיאס – בת 22, התמודדה בתכנית "The Four" ששודרה ב- 2018.

עתליה פירס – בת 26 מדימונה, הגיעה לשלב חצי הגמר בעונה השנייה של "The Voice".

אנה שפיץ – בת 33, זכתה בתכנית הכשרונות צעירים "בראבו" ששודרה ב- 1999. זמרת ומדובבת.

יפתח דרעי – בן 29, אחיינו של ח"כ אריה דרעי.

האם כל הכוכבים ברשימה עברו לשלב הבא? התשובה היא לא. אז מי לדעתכם עבר ומי לא – ספרו לנו באינסטגרם. הייתם באודישנים ואתם רוצים לספר לנו איך היה ומי הגיע להבחן? צרו איתנו קשר דרך האתר, הפייסבוק או האינסטגרם.



אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם חינה? LaVie Photography הם הטובים ביותר!