אירוויזיון 2021: ההצבעה לבחירת השיר הישראלי לאירוויזיון תחל ביום שלישי. ההצבעה תהיה פתוחה לקהל ישראלי בלבד. כמו כן, השיר הישראלי ייבחר על ידי הקהל בלבד ללא השפעה של צוות שופטים.

ביום שלישי הקרוב, 19 בינואר, תחל ההצבעה לשיר הטוב ביותר שצריך לייצג את ישראל באירוויזיון 2021. בשעה 14:05 יחל משדר חגיגי עם מנחת אירוויזיון 2019, לוסי איוב, והשדרנית והעורכת המוזיקלית, מיכל אסולין, במהלכו ייחשפו שלושת הקליפים שצולמו על ידי עדן אלנה לקהל הצופים בכאן 11 ולקהל המאזינים בכאן גימל. ההצבעה לשירים תחל עם חשיפת השירים והיא תהיה פתוחה למשך 6 ימים עד לתחילת המשדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" שישודר ב- 25 בינואר.




רוצים להשאר מעודכנים בכל מה שקורה בעולם האירוויזיון?
זה בדיוק הזמן להתחיל לעקוב אחרינו גם באינסטגרם! לחצו כאן!

ההצבעה לשירים המתמודדים תתבצע באפליקציה של תאגיד השידור שניתנת להורדה בקישור הבא: https://tinyurl.com/y2rnycu5. שימו לב שההצבעה תתאפשר רק באפליקציה ולא באתר של התאגיד כפי שהתאפשר בשלב חצי הגמר. תאגיד השידור מדגיש בפנינו שהשיר הזוכה יבחר על ידי קהל המצביעים בלבד. צוות השופטים שתוכנן בשלבים הראשונים של תכנון התחרות בוטל ולכן ההשפעה בידי המצביעים בלבד! בנוסף התאגיד מסר לנו שההצבעה תהיה פתוחה לישראלים בלבד, כך שתושבי אירופה לא יוכלו להשפיע על ההצבעה.

משדר "השיר שלנו לאירוויזיון 2021" בהנחייתה של לוסי איוב, במהלכו ייחשף השיר אשר זכה במקום הראשון, ישודר ב- 25 בינואר. במשדר ישודרו הקליפים הרשמיים בביצועה של עדן אלנה וישולבו בו קטעי וידאו החושפים את היוצרים מאחורי שירי הגמר ואת המפגש הראשוני בין היוצרים לזמרת הצעירה.




ביצוע חי לשיר הזוכה? לא בקרוב!

בניגוד לציפיות החליטו בתאגיד שלא לתת לעדן אלנה לבצע את השירים בהופעה חיה במהלך המשדר או לפניו, כך שקהל המצביעים ייאלץ להצביע על סמך הקליפים בלבד. צר לנו על החלטתו של התאגיד משום שהיינו שמחים לשמוע את עדן מבצעת בהופעה חיה את השיר "Ue La La" משום שלא מדובר בשיר אשר מאפיין את סגנונה של הזמרת. השיר המדובר מבוסס יותר על דקלום מילים בהתאם לקצב השיר (בדומה לראפ) ופחות על יכולות השירה של הזמרת. בנוסף השיר רווי באפקטים בעיקר באוטוטיון אשר מעניק לזמר צליל מתכתי ונועד במקור לדייק שירתם של זמרים. 

בהתחשב בכך שסביר שהזמרים הנבחרים בישראל ובאירופה לא יבצעו סיבוב הופעות באירופה לפני התחרות, כפי שהיה נהוג בשנים האחרונות, ייתכן שנשמע לראשונה את עדן אלנה מבצעת את השיר לאירוויזיון בהופעה חיה רק בערב חצי הגמר שייערך ב- 18 במאי.




האזינו לשירי הקדם אירוויזיון:

   

הצביעו לשיר שצריך לייצג את ישראל באירוויזיון 2021:

This poll is no longer accepting votes

סקר: איזה שיר צריך לייצג את ישראל באירוויזיון?

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!