דאנקן לורנס זכה להצעת נישואין מבן זוגו ג'ורדן גרפילד. כך חשף הזוכה ההולנדי של אירוויזיון 2019 בדף האינסטגרם שלו.

דאנקן לורנס (Duncan Laurance), הזוכה ההולנדי של אירוויזיון 2019, זכה להצעת נישואין מבן זוגו ג'ורדן גרפילד (Jordan Garfield). "אני האדם המאושר בעולם", כתב גרפילד בדף האינסטגרם. "הצעתי נישואין לדאנקן והוא אמר כן. מעולם לא הייתי שמח יותר בחיי. אני מתחתן עם הגבר הכי אדיב, מוכשר, חכם, כן ונאה. והוא גם החבר הכי טוב שלי". גרפילד שיתף תמונה משותפת של השניים. בנוסף, לורנס פרסם באינסטגרם באינסטגרם סטורי בוא רשם "אני אוהב אותך" לצד טבעת האירוסין שקיבל.




לעדכונים נוספים ושליחת חדשות – היכנסו לעמוד הפייסבוק או האינסטגרם שלנו

על פי הדיווחים, השניים מנהלים מערכת יחסים מתחילת השני. בחודש מאי השנה סיפר הזמר כי הוא מאוהב שוב, לאחר שנפרד מבן זוגו לשעבר – גרקו דרקסן (Gerco Derksen).

דאנקן לורנס זכה באירוויזיון 2019 כאשר ייצג את הולנד עם השיר "Arcade". הזמר זכה במקום הראשון בתל אביב לאחר שהוענקו לו 498 נקודות אשר כוללות את 12 הנקודות מהשופטים הישראלים ו- 2 נקודות מהצבעת הקהל הישראלית.

דאנקן לורנס צפוי לשחרר את אלבום הבכורה שלו, "Small Town Boy", בעוד כחודש (13 בנובמבר), הזמר מתכנן להשיק את אלבום הבכורה הופיע במופע אינטימי ב – Ziggo Dome שבאמסטרדם ב- 17 בנובמבר. במקביל, שחרר הזמר ההולנדי לפני שלושה ימים שיר חדש בשם "Last Night" שיכלל באלבומו החדש.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!