רביב כנר, הכוכב הבא 2020, MAKO

רביב כנר, מתמודד "הכוכב הבא לאירוויזיון 2020" שהגיע עד לשלב חצי הגמר, משחרר שיר בכורה בשם "רסיסים". השיר החדש נכתב על ידי קרן פלס ואבי אוחיון.

בחמישי האחרון הוציא רביב כנר, מתמודד "הכוכב הבא" שסיים את דרכו המכובדת לאירוויזיון בחצי הגמר, את הסינגל הראשון שלו ״רסיסים״ שנכתב והולחן בידי השופטת המאוהבת, קרן פלס ואבי אוחיון. וזה עוד לא הכל, השיר הוא רק סינגל מתך אלבום שלם שעתיד לצאת בקרוב



רביב כנר היה אחד המתמודדים הבולטים והאהובים ביותר בעונה האחרונה של "הכוכב הבא לאירוויזיון". עוד לפני שפתח את הפה, רביב כבש אותנו עם הלוק של הלוחם המופנם והסיפורים על החוויות הקשות שעבר במהלך שירותו בצבא ועל האופן בו הן משפיעות עליו עד היום. אבל להגיד שזו הסיבה היחידה שהוא נכנס לנו ללב זה לגמרי לא נכון, סיפור זה מרגש ויפה אבל ברגע שרביב עלה לשיר באודישן שלו את "Angels" של רובי וויליאמס לא הייתה עין שנשארה יבשה. קול עדין, מדויק, יוצא דופן ובלתי צפוי פרץ מפיו של כנר וסחף אחריו את הקהל והשופטים עם 93% הצבעה.

בהמשך העונה הוא רק התעלה על עצמו עם ביצועים מרגשים ובלתי נשכחים כמו "Human" ו"גיבור של אמא".



לא קל להיות פליט ריאליטי, בטח כשאפילו לא הצליח להגיע לגמר. אבל עם שירו החדש והמרגש רביב כנר מזכיר לנו שהוא כאן – והוא כאן כדי להישאר, עם סינגל ראשון ואלבום שיצא גם הוא בקרוב

על כתיבתו של  ׳רסיסים׳ כתב כנר בדף האינסטגרם שלו: ״זה היה ברגע אחד, חיבור של כמה עולמות. קרן פלס, אבי אוחיון ומתן דרור (הפקה מוסיקלית) זכיתי להכיר יוצרים מדהימים שקלעו בול לתחושות, לרגשות ולמחשבות שעוברות לי בראש״.



כמובן, שהיוצרים המוכשרים יחד עם ביצועו המרגש של רביב קלעו בול גם ללב שלנו עם שיר שכל ישראלי יכול להתחבר אליו, בין אם זה כי היה או עודנו במצבים דומים בעצמו או כי שמע על אינספור סיפורים קשים כאלו שהם חלק בלתי נפרד מהחברה הישראלית. ״היה לי חשוב שהשיר יספר את הסיפור שלי, יביא לכם חלק ממני״, הוסיף כנר.

אנחנו מחכים כבר בקוצר רוח לשמוע את האלבום החדש של רביב ומי יודע? אולי דרכו ודרך האירוויזיון יצטלבו שוב ביום מן הימים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!