הפסטיבל האלבני הותיק, Festivali i Këngës, צפוי להתקיים בפעם ה- 59 כמתוכנן. השיר הזוכה צפוי לייצג את אלבניה באירוויזיון 2021.

[addtoany]

רשת הטלוויזיה האלבנית, RTSH, הודיעה שההכנות לקראת קיום Festivali i Këngës יחלו כמתוכנן. התחרות צפויה להתקיים בסוף חודש דצמבר כאשר השיר הזוכה ייצג את אלבניה באירוויזיון 2021.




פגישה ראשונה של מנכ"ל RTSH, מרטין לקה (Martin Leka), יחד עם יוצרים ומוסיקאים שהשאירו חותם על התחרות לאורך השנים. במהלך הפגישה דנו הצדדים באיכות המופע ובדרך בה ייבחרו השירים המתמודדים בתחרות. עוד הודיעו כי ההרשמה לתחרות תחל במהלך חודש ספטמבר.




במקביל, חשוב להדגיש כי ידיעה זו מסיימת את שיתוף הפעולה עם הזמרת ארילנה ארה (Arilena Ara) שנבחרה לייצג את אלבניה באירוויזיון 2020 שבוטל עם השיר "Fall From The Sky". אלבניה מצטרפת למדינות כמו קרואטיה, צרפת, קפריסין, דנמרק, אסטוניה, פינלנד, ליטא, נורווגיה ושוודיה שהודיעו כי יבחרו נציג חדש לאירוויזיון הבא.

זו תהיה ההשתתפות ה- 16 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!