צ'כיה 2021: בני כריסטו (Benny Cristo) ייצג את צ'כיה באירוויזיון 2021. הזמר שהיה צפוי לייצג את המדינה באירוויזיון שבוטל מבטיח את השתתפותו בשנה הבאה עם שיר חדש.

[fblike][addtoany]

בני כריסטו (Benny Cristo) ייצג את צ'כיה באירוויזיון 2021 – כך אישרה רשת הטלוויזיה הצ'כית. הזמר תכנן להתמודד באירוויזיון 2020 עם השיר "Kemama" אך בעקבות מגפת הקורונה בוטלה התחרות.




מנכ"לית רשת הטלוויזיה הצכית, לוסי קפונובה, אמרה: "בני ניצח השנה בקדם אירוויזיון, אך לצערנו הוא לא קיבל את ההזמדנות לעלות על הבמה הגדולה של האירוויזיון, אז החלטנו לבחור בו כנציגנו לאירוויזיון הבא. במקביל, נרצה לתת לאוהדים ולצופים לספר לנו איזה שיר צריך לייצג אותנו בשנה הבאה מאחר והשיר 'Kemama' יוחלף בהתאם לחוקי התחרות".

"אני שמח מאוד שהטלוויזיה צ'כית נתנה לי הזדמנות נוספת. אני מבטיח לכל האוהדים והצופים שאני אנצל את הזמן שיש לי. יש לכם למה לצפות", אמר הזמר בני כריסטו לאחר בחירתו המחודשת.




שירו של בני כריסטו לאירוויזיון 2020, "Kemama", נבחר במסגרת קדם האירוויזיון האינטרנטי שנערך בצ'כיה. לאחר הבחירה בשיר שחרר הזמר גרסה חדשה לשיר שהובילה לבקורת רחבה על השיר. הבקורת הובילה לעריכת גרסה שלישית ששילבה בין שתי הגרסאות הראשונות אך גם היא לא התקבלה בברכה. רגע לפני ההודעה על ביטול האירוויזיון הודה הזמר שהוא מאוד מבולבל ואף שקל להקליט גרסה רביעית.

כל מה שחשוב לדעת על השיר הצ'כי לאירוויזיון 2020:

רוצים להשאר מעודכנים גם ביוטיוב? לחצו כאן והרשמו כמנויים לעמוד היוטיוב שלנו!




14 מדינות הודיעו עד כה כי לא יאכזבו את נציגיהם לאירוויזיון 2020 וישלחו אותם לאירוויזיון הבא: מדובר בעדן אלנה הישראלית ובנציגי אוסטרליה, אוסטריה, אזרבייג'אן, בלגיה, בולגריה, צ'כיה, גאורגיה, יוון, הולנד, רומניה, ספרד, שוויץ ואוקראינה.

בני כריסטו (Benny Cristo) – מי זה?

בני כריסטו, או בשמו המלא, בן דה סילבה כריסטובאו (Ben da Silva Cristóvão), הוא זמר, שחקן, יוצר וספורטאי ב- 32. הזמר נולד בצ'כיה לאם ממוצא צ'כי ואב מאנגולה.

כריסטו התפרסם ב- 2009 כאשר השתתף בתכנית הריאליטי Česko Slovenská Superstar, שם הגיע למקום ה- 7. עד כה שחרר הזמר ארבעה אלבומים ועשרות שירים אשר זכו במקום הראשון במצעדי השירים בצ'כיה. בני כריסטו נחשב לאחד מזמרי ההיפ-הופ וה- R&B הידועים והמובילים במדינה.

זו תהיה ההשתתפות ה- 9 של צ'כיה באירוויזיון אשר השתתפה לראשונה בתחרות בשנת 2007. שלוש פעמים הצליחה המדינה לעלות לגמר התחרות.

[fblike][addtoany]

 

.רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!