הזמר הספרדי, בלאס קנטו (Blas Cantó), שאמור היה לייצג את ספרד באירוויזיון 2020 חושף כי הוא חווה התקף חרדה קשה בשל ביטול התחרות ולכן החליט לקחת פסק זמן.

[addtoany]

 

בלאס קנטו (Blas Cantó), הזמר הספרדי לאירוויזיון 2020, הפתיע את כולם לאחר שסגר את עמוד הטוויטר שלו לפני מספר ימים. הסיבה היא הביקורת שקיבל הזמר על כך שלא השתתף בשבוע שעבר במסיבת האונליין הספרדית PrePartyES בה השתתפו 20 נציגי מדינות אחרות (עדן אלנה לא השתתפה).


רוצים לזכות בחבילת פרסי אירוויזיון 2020 במתנה?
הדיסק הרשמי מחכה לכם – לחצו כאן!




התקף חרדה בשל ביטול האירוויזיון

כעת קנטו מסביר את הסיבות להעדרותו, למרות שהבטיח לקחת חלק הזמר חושף שהשתתפות באירוויזיון הייתה עבורו חלום מגיל קטן שעמד להתגשם, כך שביטול התחרות בגלל נגיף הקורונה הייתה עבורו מכה קשה מאוד. "ליבי נשבר לאלפי רסיסים והרגשתי שאני חוזר לנקודת ההתחלה. אני מתחיל את הכל מאפס. וככל שאני מנסה לחשוב על מה שצפוי ב- 2021 אני מתייסר יותר ולא מצליח לחשוב בבהירות", אמר הזמר.

בלאס קנטו הסביר שהתחושות הרבות הצליחו להציף אותו והן הלכו וגברו מיום ליום: "התחלתי לסבול מנדודי שינה, מצב רוח רע, עצב, צמרמורות, צרידות, עקצוצים בידיים, תחושת מחנק וסחרחורות… בכל זאת המשכתי לקיים את כל ההתחייבויות שבהם הייתי צריך להשתתף, אך ככל שעבר הזמן כך גברה גם החרדה, עד שהגעתי למצב בו התחננתי בפני מנהליי לבטל את כל מה שאני צריך לעשות. המצב הזה גמר אותי. הייתי חייב לקחת הפסקה".




בלאס קנטו מתנצל

את הוידוי הכואב החליט הזמר לרשום ולא לצלם בוידאו מאחר "שנאני לא מרגיש חזק מספיק לקיים מונולג מול מצלמה", אמר הזמר. קנטו מתנצל שלא הצליח לקחת חלק ב- PrePartyES, ולא לקח חלק בקידום הסינגל החדש, "Mi Luz", ששחרר הזמר יחד עם משתתפת אירוויזיון אחרת – פסטורה סולר (Pastora Soler).

הזמר מודה שחווה התקף חרדה דומה ב- 2015, כאשר לקח חלק בלהקת Auryn. "הדבר שהכי כואב לי הוא הסבל שאני גורם למשפחתי, חבריי, מעריציי וחבריי לעבודה", אומר הזמר בכאב. יחד עם זאת, הזמר מנסה להשאר אופטימי: "אני יודע שאנו עומדים לצאת מכל זה, וכל מי שסובל כמוני ירגיש חופשי ויוכל לשוב לנשום בחופשיות. נשאר לנו עוד קצת, ואני אשיר, אני אמשיך לשיר… תודה רבה לכולם".




נזכיר כי בלאס קנטו ייצג את ספרד גם באירוויזיון הבא, לאחר שרשת הטלוויזיה הספרדית (RTVE) אישרה את המשך שיתוף הפעולה עם הזמר לקראת אירוויזיון 2021.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 60 של ספרד באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנת 1968 ו- 1968. אמאיה ואלפרד (Amaia & Alfred), נציגי ספרד באירוויזיון 2018, נבחרו במתכונת זהה, אך הגיעו בשנה שעברה רק אל המקום ה- 23.

מקור: Lavanguardia

[addtoany]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: חוגגים בקרוב אירוע? מחפשים צלם? צלם מגנטים זה LaVie Photography!