רגע לפני תחילת החזרות בתל אביב: הולנד ממשיכה להוביל, רוסיה במקום השני, ישראל במקום 25. שינויים רבים בטבלאות ההימורים צפויים החל ממחר.

 

מחר בבוקר, בשעה 10.00 (שעון ישראל), תעלה על הבמה הנציגה הקפריסאית ותחל בחזרה הראשונה שלה על בימת האירוויזיון. תשע מדינות ייערכו במהלך השבת את החזרה הראשונה, וכבר מחר נדע מה כוללות ההעמדות של השירים בביצוע החי על בימת התחרות. כבר במהלך החזרות יעודכנו טבלאות ההימורים השנות ברשת בהתאם לדיווחים השונים אשר יופצו ברשת. אנו ניהיה כאן כדי לסקר את החזרות, וכמובן את השפעתן על טבלאות ההימורים.




מה חדש בטבלת ההימורים?

למעשה, בשבוע האחרון אין שינויים מהותיים – הולנד נשארת יציבה במקום הראשון, רוסיה במקום השני ואיטליה כרגע במקום השלישי, שוויץ ושוודיה ממש צמודות אליה.

אלבניה ממשיכה לטפס בטבלאות ההימורים – רק לפני שבועיים הייתה המדינה במקום ה- 24 וכעת היא ממשיכה לזנק למקום ה- 20. גם סרביה מטפסת מהמקום ה- 30 למקום ה- 26. לעומת זאת, ארמניה ממשיכה לרדת וממוקמת כרגע במקום ה- 18. כך גם דנמרק שממוקמת בשלב זה במקום ה- 24.




טבלת ההימורים המלאה:

oddschecker.com

המדינות אשר צפויות לעלות לגמר מתוך הגמר הראשון על פי ההימורים הן יוון, קפריסין, איסלנד, פורטוגל, סלובניה, בלגיה, אוסטרליה, הונגריה, אסטוניה וצ'כיה. ואילו העולות מתוך חצי הגמר השני הן: הולנד, רוסיה, שוויץ, שוודיה, מקדוניה, מלטה, נורווגיה, אזרבייג'אן, ארמניה ודנמרק.

מה צפוי לקרות בהמשך השבוע?

שינויים מהותיים יתרחשו בשבוע הקרוב בטבלאות ההימורים לאחר שנגלה מה מתכננת כל משלחת להציג על במת התחרות. בשנה שעברה בשלב החזרות, הזמרת הקפריסאית, אלני פוריירה עלתה מהעשירייה השנייה אל המקום הראשון בטבלאות ההימורים – כך שלמעשה, הכל פתוח.

 

 

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

פרסומת: מחפשים צלם מגנטים באזור הצפון? הכנסו!