בסקר שנערך באתר, אתם קבעתם שקים (Kim) היא המועמדת המועדפת עלייכם לייצוג סלובניה באירוויזיון 2019 עם השיר "Rhythm Back to You". הזמרת זכתה ב- 33.33% מהקולות. במקום השני (26.67%) נמצאת רייבאן (Reivan) עם השיר "Kaos", את המקום השלישי (20.00%) תפסה הזמרת אולה לוז'אר (Ula Ložar).

This poll is no longer accepting votes

סקר: מי לדעתך צריך לייצג את סלובניה באירוויזיון

 

באתר הבינלאומי WIWIBLOGGS קבעו שדווקא רייבאן (Reivan) צריכה להיות הזוכה ואילו קים (Kim) דורגה במקום השני.

הלילה, בשעה 21:00 (שעון ישראל), ייערך הקדם אירוויזיון הסלובני, "EMA2019". בגמר הגדול יערכו שני סבבי הצבעה – לאחר ביצוע 10 השירים יבחרו שני שירים על ידי צוות שיפוט בלבד. שני השירים יתמודדו זה מול זה והצופים בבית יבחרו את השיר שיזכה לייצג את סלובניה באירוויזיון. ראייבן (Raiven), הזמרת המוכרת ביותר בתעשיית המוסיקה הסלובנית מבין יתר המתמודדים, השתתפה ב- EMA בשנת 2016 והגיעה למקום השני. ב- 2017 הגיעה למקום השלישי. בשנה שעברה הנחתה את התחרות. הדואט Maraaya שייצגו את סלובניה ב- 2015 (מקום 14 בגמר) ישתתפו הפעם ככותבים. שניים מתוך 10 השירים נכתבו על ידם: השיר "Rhythm Back to You" שיבוצע על ידי קים (Kim) והשיר "Fridays" שיבוצע על ידי אולה לוז'אר (Ula Ložar). אולה השתתפה בעבר בשנת הבכורה של סלובניה באירוויזיון ג'וניור בשנת 2014. שם הגיעה למקום ה- 12.

רשימת המתמודדים והשירים:

מבצעים שם השיר ניקוד מקום
Kim "Rhythm Back to You"
Renata Mohorič "Three Bridges"
René "Ne poveš
Fed Horses "Ti ne poznaš konjev
Ula Ložar "Fridays"
Lumberjack "Lepote dna"
Okustični "Metulji plešejo
INMATE "Atma"
Zala Kralj & Gašper Šantl "Sebi"
Raiven "Kaos

 

זו תיהיה ההשתתפות ה- 25 של סלובניה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השביעי בשנת 1995 ו- 2001.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

הרשם
שלח התראה
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments