הערב שודר הפרק השני של 'אקס פקטור לאירוויזיון'. ארבעה מתמודדים נוספים עברו את האודישן הראשון וממשיכים לשלב הבא. המתמודדים שעברו: לירון לב ועדי כהן, אביגיל מויאל, גלי בן שושן ולינט.

הערב שודר הפרק השני של 'אקס פקטור'. בפרק צפינו בחמישה אודישנים כאשר ארבעה מתמודדים צלחו את האודישן והמשיכו לשלב הבא לאחר ששמעו את דעותיהם של חמשת השופטים. בין המתמודדים שהופיעו הערב ניתן למצוא את לינט ולירון לב יחד עם עדי כהן הידועים.

 
לכל החדשות והעדכונים החמים על אקס פקטור –
לחצו כאן !!!




הצביעו לסקר שלנו: איזה אודישן היה הטוב ביותר לדעתכם?

This poll is no longer accepting votes

אקס פקטור: איזה אודישן היה הטוב ביותר בפרק האודישנים השני?




לירון לב ועדי כהן

עדי כהן (40) ולירון לב (38) הגיעו יחדיו כצמד. עדי היא זמרת ושחקנית שהגיעה למקום השלישי בתכנית "כוכב נולד" ב- 2004. כהן גם ניסתה את מזלה במסגרת קדם אירוויזיון 2011 עם השיר "רק על אהבה" שהגיע למקום השלישי מתוך 10. לירון לב הוא  זמר, יוצר, שחקן ומדובב שהתמודד ב"כוכב נולד" בשנת 2004 והגיע למקום הרביעי. השניים הכירו בתכנית, אך מאז נוצר ביניהם נתק שנמשך 16 שנים. בתקופת הקורונה נפגשו השניים וצילמו יחדיו שיר שעלה ליוטיוב ופשוט תפס את הקהל. השיר הזה יצר את המופע המשותף של השניים שנקרא "עדי ולירון אצלם בסלון".

השניים בחרו לבצע את השיר "Nothing Compares To You" (במקור של Sinéad O'Connor). עדי כהן, בהריון מתקדם, מבצעת את השיר כשהיא יושבת לצד לירון לב שמלווה את השיר בגיטרה. הקול של השניים משתלב בצורה מרהיבה. עדי פותחת גרון כמו שרק היא יודעת – וכולנו יודעים שהיא יודעת לעשות זאת היטב! ביצוע מושלם עם כי "עשוי" מידי.

"זה אומץ אדיר לבוא לפה, ואתם אדירים שניכם. החיבור ביניכם ביחד כל כך יפה. איזה כיף לראות זמרים מקצועיים". אמרה נטע לצמד.

כל חמשת השופטים העבירו את הצמד לשלב הבא.

אביגיל מויאל

אביגיל, בת 25 מאלפי מנשה, ביתו של רב אשר הפסיקה לשמור שבת בגיל 16, ולמרות הכאב בין השניים מערכת היחסים של השניים מדהימה. אביגיל בחרה לשיר את השיר "שלח לי מלאך" (במקור של משינה) בו היא הפגינה קול מיוחד במתיקתו. היא הביעה את השיר בצורה נפלאה ושונה, אך מבחינה קולית לעיתים נשמעו אי דיוקים. בנוסף, העיניים עצומות כל הזמן ומאוד הייתי רוצה לראות את הנפש שלה דרך העיניים.

"אני חושבת שאת צריכה הרבה לעבוד על עצמך. לא עבר לי. לא היה לי טעים" אמרה מרגול. "את מקסימה ויש לך קול מתוק. אבל זה לא חדר אותי יותר מידי. כשהגעת למקום המסוכן התלהבתי מאוד, גם אם זה לא היה מדוייק. אני מבולבלת", אמרה נטע.

אביב, מירי, רן, ונטע הצביעו בעד. אביגיל עברה לשלב הבא.




רועי אדרי

רועי אדרי, בן 21 מבאר שבע, עובד כרתך במקצועו יחד עם אביו ואימו, היה בלהקה צבאית במג"ב ומספר שמוסיקה היא כל עולמו. רועי בחר לשיר את "מסיבה" (במקור של יסמין מועלם). מדובר בשיר מאוד קשה לביצוע אך רועי צלח זאת בצורה טובה מבחינה קולית. יחד עם זאת, השיר לא סחף ולא העביר לי שום רגש. בהתחשב בגילו הצעיר של רועי בהחלט יש לו עוד לאן להתפתח אך מבחינתי זה עדיין לא מוכן לאירוויזיון.

"שרת את זה כמו יסמין מועלם. באותם קווים. עם השיר הזה אפשר לשחק כל כך הרבה אבל שרת את זה כמו ששומעים את זה ברדיו", אמרה מירי. "הוא לא הבריק לי. הוא לא דקר אותי" אמרה עליו מרגול. מירי הוסיפה: "אני מפחדת שנפספס אותו בגלל שיר".

מירי הצביע בעד  – רן ואביב הצביעו נגד. רועי לא עובר לשלב הבא.

גלי בן שושן

גלי, בת 23 ממושב ינון, שמעה במקרה בגיל צעיר שיר בטורקית והתאהבה במוסיקה ובשפה, מאז למדה לשיר ולנגן מוסיקה טורקית וערבית. גלי בחרה לשיר את "אתה לא ראוי" (במקור של לינט) בטורקית. גלי שרה ומנגנת בפסנתר בלדה קטנה ועושה זאת בצורה מדהימה. יש לו קול מדהים, סילסולים מעלפים ועדינות מפתיעה. מדובר בשיר טורקי אסלי – האם שיר כזה מתאים לאירוויזיון? לא נראה לי… האם מגיע לה לעבור? בהחלט כן!

מרגול אמרה לה: "את גירדת את הנשמה שלי. את פשוט אוהבת מוזיקה טורקית, זה אשכרה אמיתי, אשכרה חאבר, הכי נכון ויפה". רן הוסיף: "אני לא מקשיב למוסיקה טורקית, זה לא האזור שהאוזן שלי רגילה לשמוע, וכשני שומע אותך אני פשוט שומע צינור שעולה לשמיים. מדהים".

כל חמשת השופטים העבירו את גלי לשלב הבא.




לינט

לינט, בת 46, גרה בטורקיה ובעלת קריירה משגשגת בטורקיה. הופיעה מגיל חמש על במות. היא התמודדה בקדם אירוויזיון 1993 עם השיר "אני אנא" שהגיע למקום ה- 10 (מתוך 12), השיר זכה להצלחה בגרסתו הטורקית בטורקיה ובעקבות זאת עזבה לטורקיה. כעת רוצה לינט לסגור מעגל ולייצג את ישראל באירוויזיון.

לינט בחרה לשיר את השיר "שמש" (במקור של חנן בן ארי), ועושה זאת בסגנון הטורקי האופייני לה ויחד עם זאת מדובר בשירה ענוגה שופעת ברגש. כל סילסול השאיר אותי עם פה פעור. לינט עשתה בחירת שיר כל כך נכונה כשבחרה שיר כל כך "ישראלי" ובעברית ונתנה לו אינטרפרטציה מדהימה משלה. בסיום השיר כל חמשת השופטים נעמדו והריעו. לטעמי – האודישן הטוב ביותר עד כה שראינו העונה!

"זה היה כל כך מטורף, עם כל כך הרבה אמת. וזה כל כך יפה לראות בן אדם מתגלגל מחדש ונולד ככה. זה היה פשוט מדהים", אמרה נטע בהתרגשות. "הדבר הזה כל כך שלם, הרגשתי שאני שומע את ביונסה. את מחזיקה את הקול בצורה כל כך נוכח שאתה רק רוצה להמשיך לשוט עם הצליל". אמר רן ומירי הוסיפה: "הקול שלך הוא של אחד הזמרות הגדולות בעולם"

לינט לא סיימה את האודישן לפני שבצעה את אחד משיריה בטורקית – "לא ראוי לאהבה".

כל חמשת השופטים העבירו את לינט לשלב הבא.




פרק האודישנים הבא ישודר ביום חמישי, 4 בנובמבר, בשעה 21.30 בערוץ רשת 13.

רוצים לקבל ראשונים את כל המידע הקשור ל'אקס פקטור לאירוויזיון'? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – ואנו נדאג לעדכן אתכם מיד בכל ידיעה הקשורה באירוויזיון!

אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!