נבחרה רביעיית הגמר של אקס פקטור לאירוויזיון 2022. אחד המתמודדים שהמשיכו הערב לשלב האחרון ייצג את ישראל באירוויזיון 2022. כל הפרטים בכתבה >

צילומי העונה של "אקס פקטור לאירוויזיון 2022" החלו ב- 7 ביולי, לפני קצת יותר מחודשיים, והערב הגיעו לסיומם! כל שלבי התכנית, החל בשלבי האודישנים ועד שלב חצי הגמר צולמו והוקלטו – וכעת, נותר להמתין לשידור הגמר שייערך בשידור חי במהלך חודש ינואר, ובמהלכו יבחר השיר והנציג הישראלי לאירוויזיון הבא. פרק הבכורה של התכנית ישודר, ככל הנראה, בתחילת חודש אוקטובר.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




מה התרחש היום בצילומים?

הבוקר החלו צילומי העונה עם שישה מתמודדים: שלושה זמרים ושלוש זמרות. לירון ויצמן, שמנחה את התכנית, לא חשה הבוקר בטוב ולכן את חלקו הראשון של חצי הגמר הנחה הזמר רן דנקר שלרוב משמש כשופט בתכנית ואותו החליף הזמר עדן חסון כשופט אורח. את חלקו השני של חצי הגמר הנחה המנחה הותיק גיא זו-ארץ כשעדן בן זקן שימשה כשופטת אורחת.

מדיווחים שקיבלנו מגולשים שהשתתפו בצילומים ניתן לומר שיש רביעיית גמר מוצלחת ביותר! לבקשת הגולשים הרבים בחרנו שלא לחשוף בשלב זה את רביעיית הגמר, אך כן נחשוף מספר רמזים שקשורים בהם:

  • שניים מתוך הרביעייה הם בנים ושתיים הן בנות.
  • שלושה מתוך מתמודדי הגמר כבר התמודדו בעבר בתכניות ריאליטי מוזיקליות.
  • טווח הגילאים של כל הרביעייה הוא בין 20 ל- 30.
  • שלושה מהמתמודדים מגיעים מעולם הפופ ורק אחד מהם מהים תיכוני.

מצליחים לנחש במי מדובר?




איך מגישים שירים לתחרות?

לפני כחודש חשפנו שיוצרים אשר חברים באקו"ם ומעוניינים לשלוח שיר לאירוויזיון 2022 יוזמנו לצפות בצילומי חצי הגמר כדי שיוכלו להכיר את המתמודדים שעלו לגמר ולכתוב להם שירים ראויים לתחרות. יוצרים שונים הגיעו לתחרות, כשבשלב מאוחר יותר נעדכן מי נכח בצילומים. הישארו מעודכנים!

את השירים יוכלו היוצרים להגיש החל מיום ראשון הקרוב, 19 בספטמבר  ועד ל- 17 באוקטובר בשעות הבוקר. השירים שיוגשו ייבדקו על ידי וועדה מקצועית שתוקם על ידי התאגיד ותכלול גם נציג של רשת 13. הוועדה תבחר שמונה שירים – שני שירים לכל זמר.

כאן 11 יערכו חצי גמר נוסף בחודש ינואר, בו יבצע כל מתמודד שעלה לרביעיית הגמר שני שירים מקוריים. מתוך שני השירים, יעפיל שיר אחד לכל אמן לשלב הגמר של התכנית.

בשלב הגמר, שישודר הפעם ברשת 13, יבצע כל מתמודד את השיר שהעפיל לגמר, כך שיתמודדו בגמר ארבעה שירים שיבוצעו על ידי ארבעה מתמודדים – כשהשיר והמתמודד הזוכה יזכה לייצג את ישראל באירוויזיון 2022. השיר הזוכה ייבחר בשילוב של הצבעת שופטים והצבעת הצופים.




מצליחים לנחש במי מדובר? מי לדעתכם צריך להיות ברביעיית הגמר? ספרו לנו בתגובות באינסטגרם!



אירוויזיון 2022: זו תהיה ההשתתפות ה- 44 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018. באירוויזיון האחרון הגיעה ישראל למקום 17 בעזרת השתתפותה של עדן אלנה שביצעה את השיר "Set Me Free".

 

 בנו הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!

    פרסומת: מחפשים צלם חינה? LaVie Photography הם הטובים ביותר!