בלעדי: לוסי איוב תגיש את הנקודות הישראליות בגמר האירוויזיון. גאולה אבן-סער, אסף ליברמן ועקיבא נוביק ישמשו כפרשנים במהלך משדרי התחרות.

גאולה אבן-סער, אסף ליברמן ועקיבא נוביק ישמשו כפרשני תחרות האירוויזיון במהלך שידור אירוויזיון 2021 בערוץ כאן11, כך אישור לנו תאגיד השידור הישראלי באופן בלעדי. תפקידם העיקרי הוא למסור לצופים מידע חשוב אודות התחרות והמתמודדים כמו גם להביע את דעתם על השירים. השימוש בישראל בפרשנים החל רק באירוויזיון 2018 כאשר מדינות רבות באירופה עושות שימוש בפרשנים במשך עשורים רבים.

 
לעדכונים חמים וזכייה בפרסים מטורפים –
לחצו כאן ועקבו אחרי דף האינסטגרם שלנו




שיבוץ הפרשנים במשדרי תחרות אירוויזיון 2021:

חצי גמר ראשון: אסף ליברמן וגאולה אבן
חצי גמר שני: אסף ליברמן ועקיבא נוביק
גמר: אסף ליברמן וגאולה אבן

גאולה אבן ואסף ליברמן נבחרו לשמש כפרשנים כבר לקראת אירוויזיון 2020 שבוטל. גאולה אבן סער שימשה כמגישת החדשות המרכזית עד לפרישתה ב- 2018 בשל כוונת בעלה, גדעון סער, להתמודד בבחירות. כעת היא נמצאת בחופשה ללא תשלום מהתאגיד. אסף ליברמן, שימש בעבר כמגיש "בוקר טוב ישראל" בתחנת הרדיו גלי צהל והצטרף לתאגיד ב- 2017, מאז מגיש בכאן ב' תכנית רדיו במקביל להנחיית התכנית "זמן אמת" בכאן 11. עקיבא נוביק הוא עיתונאי אשר הצטרף לכאן לפני כשנה. נוביק שימש בעבר ככתב פרלמנטרי לחדשות 13.

הצורך בפרשנות מעורר מחלוקת בין הצופים הרבים. יש הטוענים כי בתחרות מוסיקלית אין צורך בפרשנות וכי הדיבורים האינסופיים של פרשנים מסויימים פוגעים בהנאת הצפייה. לעומת זאת, יש החושבים שהפרשנים מוסיפים ערך מוסף לתחרות אשר מקרב את הצופה הממוצע שלא בקיא בפרטים הקטנים אל התחרות.




הגשת הנקודות מישראל

את ניקוד השופטים במהלך גמר האירוויזיון תגיש מנחת אירוויזיון 2019 – לוסי איוב. לוסי מגישה את הניקוד הישראלי בגמר מאז 2018 כשב- 2019 אף נבחרה להנחות את התחרות הבינלאומית לצד ארז טל, אסי עזר ובר רפאלי.

זו תהיה ההשתתפות ה- 43 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. זכייתה האחרונה של ישראל הושגה בזכות ביצועה של נטע ברזילי לשיר "Toy" באירוויזיון 2018.




הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

    [fblike]

    רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!