© Eurovision.tv

הזמר השוודי, ג'ון לונדביק, עלה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Too Late For Love". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

[fblike]

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

שוודיה על הבמה: הזמר השוודי, ג'ון לונדביק (John Lundvik), מקבל המון קלוזאפים. בחזרה האחרונה הבמה התמלאה בעשן סמיך. לונדביק עדיין לובש חולצה שחורה ומכנס עור שחור. באחת החזרות נתקלו המלוות בבעיה עם הסאונד אך הבעיה תוקנה. אין שינויים מהחזרה האחרונה פרט לתוספת העשן.

עולה לגמר? בודאות! הופעה מאוד מקצועית כמו שרק השוודים יודעים לתת.

 







לונדביק, בן 36, נולד בלונדון ואומץ על ידי זוג שוודי כאשר היה בן ימים ספורים. הזמר התגורר בלונדון עד גיל 6, אז עבר עם הוריו המאמצים לשוודיה. לונדביק השתתף בעבר מלודיפסטיבלן 2018 עם השיר "My Turn", שם זכה במקום השלישי. הוא זמר וכותב שירים, כתב וביצע שיר בחתונתה של נסיכת שוודיה, ויקטוריה, ב- 2010. לונדביק הוא גם בין כותבי השיר הבריטי לאירוויזיון 2019 "Bigger Then Us" אשר יבצע מייקל רייס (Michael Rice) באירוויזיון. בעבר חשפנו כי השיר "Bigger Then Us" נכתב עבור ג'ון לונדביק והיה צפוי להתמודד במלודיפסטיבלן. בהצעתו של מפיק התחרות, כריסטר ביורקמן, אשר ייעץ ללונדביק לוותר על השיר, הוחלט לשלוח את השיר לקדם אירוויזיון הבריטי. ביורקמן המליץ ללונדביק לבצע השנה שיר קצבי יותר משום שבשנה שעברה שר בלדה.

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 59 של שוודיה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום הראשון בשנים: 1974, 1984, 1991, 1999, 2012 ו- 2015. הזכייה השוודית האחרונה התרחשה בשנת 2015 עם השיר "Heroes" בביצוע של מונס זלמרלוב (Måns Zelmerlöw).

 

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!