© Eurovision.tv

הזמרת המולדובנית, אנה אודובסקו, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Stay". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

[fblike]

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השערו מעודכנים.

מולדובה על הבמה: הזמרת ממולדובה, אנה אודובסקו (Anna Odobescu), מתחילה את השיר כאשר היא מוארת והבמה סביבה מאוד חשוכה. יש הרבה שוטים רחוקים כך שניתן לראות את אמנית החול/שלג קסניה סימונבה (Kseniya Simonova) בפעולה ואת הציורים שלה על גבי מסכי ה- LED מאוחרי הזמרת ועל הרצפה. לפעמים ניתן לשים לב שאין סינק (התאמה) בין התזוזות של קסניה לבין הציור עצמו אשר מוצג על המסך בשל דיליי מסויים בהקרנה של הציורים. הביצוע הקולי מצויין אבל המבטא בעייתי.

עולה לגמר? לא בטוח. האם ניתן להציל שיר מאוד בעייתי עם הופעה מרשימה?



אנה אודובסקו סיימה לימודים באקדמיה למוסיקה תאטרון ואמנות בקישינב. אודובסקו מספרת שהיא מוצאת שלווה ושקט פנימי במוסיקה. בין כותבי השיר נמצא הכותב גאורגיוס קאלפאקידיס (Georgios Kalpakidis) אשר כתב כבר 36 שירים אשר התמודדו בקדמי אירוויזיון בעיקר במדינות מזרח אירופה מאז 2004. זה השיר הראשון של קאלפאקידיס אשר יתמודד גם באירוויזיון עצמו.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 15 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!