© Eurovision.tv

הזמר הישראלי, קובי מרימי, עלה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Home". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

  • עמוד זה יתעדכן בהמשך עם קטעי וידאו ותמונות מהבמה בתל אביב – השארו מעודכנים.

ישראל על הבמה: נציג ישראל, קובי מרימי, על הבמה לחזרה ראשונה עם השיר "Home". קובי לבוש בחליפה שחורה ופפיון כסוף, צבעי הבמה העיקריים הם לבן ושחור. מלווה בחמישה זמרי ליווי (2 נשים ו- 3 גברים) אשר יוצאים מתוך מסכי ה- LED אשר התווספו לבמה ומתוך המשולש אשר נמצא על הבמה. על מסכי ה- LED מוקרנים פניו של מרימי מזוויות שונות (בדומה לקליפ). זמרי הליווי נעמדים מאחורי מרימי בפזמון הראשון.  לקראת הפזמון האחרון של השיר מרימי צועד לעבר הבמה הקדמית דרך הגשר השמאלי. לקראת סיום מעט זיקוקים אשר יורדים מלמעלה כלפי מטה. סך הכל ביצוע טוב לקובי מרימי. מרימי נשמע מעולה מבחינה ווקלית. מבצע את הגרסה החדשה. יחד עם זאת, לא ביצע את הצליל הגבוה, יתכן כדי לשמור את קולו להמשך החזרה.

האם השיר והביצוע ירשימו את אירופה? שאלה טובה. השיר אוטומטית בגמר כך שזה תמיד קשה יותר.




© Eurovision.tv
© Eurovision.tv

קובי מרימי, בן 27, החל לשיר בגיל 13. לאחר שחרורו מצה"ל החל בלימודי משחק בסטודיו ניסן נתיב. במהלך לימודיו הופיע במחזות רבים. מרימי התמודד בעונה השישית של התכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון" אך הודח בשלב רבע הגמר. הזמר חזר בשלב "גלגל ההצלה" ובהמשך זכה במקום הראשון בגמר התחרות. ב- 20 בפברואר נבחר עבורו השיר "Home" לביצוע באירוויזיון. השיר נכתב על ידי הזמרים והיוצרים אוהד שרגאי וענבר ויצמן.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 42 של ישראל באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנים: 1978, 1979, 1998 ו- 2018. אירוויזיון 2019 יתקיים בתל אביב בחודש מאי בזכות ניצחונה של נטע ברזילי באירוויזיון האחרון.

 

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!