© Eurovision.tv

הזמרת היווניה, קתרין דוסקה, עלתה לבמה לחזרה שנייה עם השיר "Better Love". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

[fblike]

יוון על הבמה: קתרין דוסקה (Katerine Duska), נשמעת מעולה על הבמה. עריכת המצלמות הרבה יותר טובה הפעם. דוסקה לובשת הפעם שמלה קצת שונה כנראה, היא נראית לי קצת יותר נוצצת, לצידה חמש הרקדניות. ההעמדה עצמה לא השתנתה ועם זוויות הצילום החדשות זה נראה מעולה. עד כה לא ראינו פירוטכניקה על הבמה לשיר הזה – אבל בשיר הזה בהחלט אין צורך משום שגם כך מתרחשים על הבמה המון דברים והיא גם כך עמוסה…

עולה לגמר? בהחלט!







קתרין דוסקה (Katerine Duska), נולדה וגדלה במונטריאול (קנדה) ועברה להתגורר ביוון בשנות נעוריה, שם החלה ללמוד מוסיקה קלאסית באקדמיה למוסיקה. היא למדה וביצעה אריות של ורדי, מוצארט ושוברט לצד רפרטואר מודרני. דוסקה פרצה ביוון בשנת 2013 עם השיר "One In A Million". ב- 2015 הוציאה את אלבומה היחיד "Embodiment" שכתבה והלחינה בעצמה. רבים משווים את קולה לזמרת אמי ווינהאוס.

דוסקה היא יחסית אלמונית בשוק המוסיקה היווני והעולמי בכלל והבחירה בה על ידי הטלוויזיה היוונית (ERT) בבחירה פנימית דיי מפתיעה. בהצהרת הטלוויזיה היוונית נכתב: "הועדה בחרה בגב' דושקה בשל הסאונד המיוחד המודגש על ידי הלחנים והמילים אותם היא כותבת. הזמרת מייצגת זרם מוסיקלי מודרני שאיננו מועתק ממוסיקת המיינסטרים. להיפך, היא מטמיעה את חותמה האישי, את ההשפעות של החברות השונות שבהן היא גדלה".

 

זו תהיה ההשתתפות ה- 40 של יוון באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה המדינה הוא המקום ראשון בשנת 2005 עם השיר "My Number One" שבוצע על ידי הלנה פאפאריזו (Helena Paparizou).

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!