מיקה ניוטון (Mika Newton), הזמרת האוקראינית משנת 2011 אשר ביצעה העמדה זהה להעמדה של מולדובה השנה, מגיבה על המקרה.

[fblike]

הזמרת האוקראינית, מיקה ניוטון (Mika Newton), אשר ייצגה את אוקראינה באירוויזיון 2011 עם השיר "Angel", מגיבה להופעתה של מולדובה באירוויזיון הקרוב, שעל פי החזרות, תבצע הופעה זהה לגמרי.

בעקבות פניות רבות של מעריצים ועיתונאים אל הזמרת, פרסמה ניוטון הודעה בסטורי שבעמוד האינסטגרם, שם אמרה הזמרת: "בוקר טוב, אלוהים, קמתי לכל כך הרבה הודעות לגבי האירוויזיון ומולדובה. מה אני יכולה לומר? היא השתמשה כמעט באותו רעיון כמו שלי ב- 2011. אבל אם אני מהווה עבורה השראה והיא החליטה לבצע כמעט אותה הופעה כמו שאני ביצעתי, אז מה אוכל לומר, שיהיה לה בהצלחה. זה מצחיק כי זה נראה כמעט זהה והיא אפילו הביאה את קסניה לשם. זה כיף. עיתונאים מבקשים ממני תגובה בנושא ואני ממש בסדר עם זה… "

כאמור, הופעתה של הזמרת המולדובנית, אנה אודובסקו (Anna Odobescu), מבוססת על הופעה דומה מאוד להופעתה של הזמרת האוקראינית. אודובסקו עומדת על הבמה בשמלה לבנה ומאחוריה מסכי ה- LED אשר מקרינים ציורים המצויירים בעזרת חול על ידי ציירת החול קסניה סימונבה (Kseniya Simonova).




אנה אודובסקו סיימה לימודים באקדמיה למוסיקה תאטרון ואמנות בקישינב. אודובסקו מספרת שהיא מוצאת שלווה ושקט פנימי במוסיקה. בין כותבי השיר נמצא הכותב גאורגיוס קאלפאקידיס (Georgios Kalpakidis) אשר כתב כבר 36 שירים אשר התמודדו בקדמי אירוויזיון בעיקר במדינות מזרח אירופה מאז 2004. זה השיר הראשון של קאלפאקידיס אשר יתמודד גם באירוויזיון עצמו.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 15 של מולדובה באירוויזיון כאשר המקום הגבוה ביותר אליו הגיעה עד היום הוא המקום השלישי בשנת 2017 עם השיר "Hey, Mamma!" בביצוע של SunStroke Project.

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!