הזמרת האירית, שרה מקטרנן, עלתה לבמה לחזרה ראשונה עם השיר "22". השארו מעודכנים עם כל הדיווחים מתל אביב…

[fblike]

נציגת אירלנד, שרה מקטרנן (Sarah McTernan), יוצאת מאחורי מסכי ה- LED המסתובבים על הבמה. היא לובשת שמלה אדומה. מסכי ה- LED מלאים בציורי פופ ארט צבעוניים. על הבמה "הקימו" דיינר אמריקאי והזמרת מתיישבת לצד הבר אשר נמצא על הבמה, שם מצטרפות אליה 2 רקדניות אשר רוקדות לצד הבר. ההעמדה אכן נותנת תחושה של שנות ה- 50' כפי שהבטיחה הזמרת בראיונות קודמים. הביצוע הווקלי בבביצוע הראשון היה דיי בעייתי אך מחזרה לחזרה היא השתפרה מאוד. וויזואלית השיר נראה טוב.




שרה מקטרנן, בת 24, התפרסמה בתכנית The Voice Of Ireland בשנת 2015, שם הגיע למקום השלישי בתחרות. בשנה שעברה ניסתה להתמודד בקדם-אירוויזיון של סאן מרינו, אך לא הצליחה להגיע לתחרות עצמה.

 




זו תהיה ההשתתפות ה- 53 של אירלנד באירוויזיון. אירלנד הצטרפה לתחרות האירוויזיון בשנת 1965 ומאז הספיקה לזכות 7 פעמים. אירלנד היא המדינה עם כמות הזכיות הגבוה ביותר מבין כל המדינות המשתתפות. בנוסף, אירלנד היא המדינה היחידה שזכתה 3 פעמים ברצף (1992, 1993, 1994).

[fblike]

רוצים להישאר מעודכנים? רוצים לקבל את כל חדשות האירוויזיון ישירות לטלפון הנייד ברגע פרסומם? לחצו על הפעמון הכחול המופיע בצד ימין למטה – וכל פעם שתצא ידיעה חדשה הקשורה לאירוויזיון – אתם תיהיו הראשונים לדעת!